به همت موسسه آموزش عالی حوزوی خواهران میبد برگزار می شود:

برگزاری دوره های "رفع وسواس فکری و عملی" برای بانوان میبدی

به همت موسسه آموزش عالی حوزوی خواهران میبد، دوره های "رفع وسواس فکری و عملی" برای بانوان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۵۱۸۷۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد،از آغاز سال 93واحد پاسخگویی به سؤالات شرعی موسسه آموزش عالی حوزوی خواهران میبد ، تصمیم به تشکیل دوره هایی برای رفع وسواس فکری وعملی بانوان گرفت.
با توجه به کثرت سؤالات در زمینه مطهرات ونجاسات،برای بانوانی که دچار وسواس شده بودند، ابتدا این دوره ها ماهانه برگزار می شد وبا مرور زمان به علت تقاضای مستمر بانوان این دوره ها هفتگی در روزهای دوشنبه از ساعت 9 تا11 برگزار می شود.
این جلسات با حضور کارشناسانی مجرب و مسلط به احکام فقهی و روانشناسی برگزار شد، در این مدت با بهره گرفتن از سی دی احکام آقای فلاح زاده وانجام عملی احکام وبیان موضوعاتی پیرامون عزت نفس،خودشناسی وتقویت اراده که محور بحث کارشناسان بوده است، مشکلات برخی از آنها کمتر وحتی تعدادی از آنها به طور کامل درمان شدند.
از شهریور سال1395 این دوره از کلاسها ، در هر هفته دوجلسه درروزهای شنبه ودوشنبه برگزار می شودکه در روزهای شنبه مباحث همسرداری مطرح می شود و در روزهای دوشنبه تفسیر قران درکنار رفع وسواس فکری بانوان مطرح خواهد شد.

بانوان علاقه مند به شرکت در این دوره هامی توانند با تماس با شماره32322310و 32322311 اقدام به ثبت نام در این دوره ها نمایند.
لازم به ذکر است ،این دوره ها به صورت مستمر برای تمام شرکت کنندگان به صورت رایگان برگزار می شود.

ارسال نظرات