گزارش بسیج از اولین یادواره شهدای ورزشکار زن/3

وزیر ورزش: دفاع مقدس دفاع از حیثیت، دین و حاکمیت قرآن بود

گودرزی در اولین یادواره شهدای ورزشکار زن گفت: اینکه هشت سال دفاع مقدس دفاع از حیثیت، دین، تمامیت ارضی، استقلال، آزادی و حاکمیت قرآن بود
کد خبر: ۸۷۵۱۴۵۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج اولین یادوراه شهدای ورزشکار زن با حضور سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار داود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران و آقای گودرزی وزیر ورزش و جوانان و خانواده های معظم شهدا و اصحاب رسانه در حوزه هنری برگزار شد.

محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان کشور در اولین یادواره شهدای ورزشکار زن ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای عزیز گفت: از شهدا برای بیشتر شدن فعالیت ها و تاثیر گذاری آنها در فعالیت های روزمره مان استمداد می جوئیم.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس دفاع از حیثیت، دین، تمامیت ارضی، استقلال، آزادی و حاکمیت قرآن بود افزود: هفته دفاع مقدس یادآور پایمردی ها، استقامت ها و از خود گذشتگی هاست و باید در تمام طول ایام نصب العین و آویزه گوش خود برای تحقق آرمان های شهدا قرار دهیم و همواره آن را حفظ و حراست کنیم.

گودرزی تصریح کرد: یک کار بسیار ارزشمندی که دوستان در سازمان بسیج ورزشکاران و مستضعفین انجام می دهند همین یادواره های شهداست که می تواند تاثیرات شگرفی در وضعیت فرهنگی اخلاقی ورزش بگذارند؛ تغییری که در روحیه و رویکرد جامعه ایجاد می کنند می تواند به تعالی آن کمک شایانی کند و توسعه آن را در پی خواهد داشت.

وزیر ورزش و جوانان کشور ادامه داد: پاسداشت شهدای ورزشکار، ما را در جهت حفظ ارزش های اسلامی و پیشرفت کشور کمک خواهد کرد و این وظیفه ملی و دینی ماست که نسبت به آن اهتمام ویژه داشته باشیم و جامکعه را به سعادت برسانیم.

وی ادامه داد: بهمن سال گذشته در استادیوم آزادی چنین مراسمی برگزار شد یاد و خاطره 5 هزار شهید ورزشکار را در عرصه دفاع مقدس و غیره را گرامی داشتیم و پس از آن ملاقاتی در محضر رهبر انقلاب اسلامی داشتیم که ایشان این کار ارزشمند را پاسداشتند و اسباب دلخوشی ما را از این بابت که خواستار تداوم این حرکت شدند فراهم کردند و خوشبختانه بسیج ورزشکاران این حرکت ارزشمند را تداوم بخشید.

وی درخصوص ورزش بانوان و تاثیرات این حرکت ارزنده گفت: جامعه بانوان ما یک جامعه ارزشمدار و اخلاقی است و به دنبال حفظ و صیانت از اخلاق بخصوص در حوزه ورزش است که تلاش می کنند در فرهنگی تر کردن این فضا حرکت کنند. این حرکت ها به خاطر برکت خون شهداست که میتوانند نارسایی های موجود در عرصه جامعه ورزشی بانوان را برطرف کنند.

وی با اشاره به مسابقات المپیک و پارالمپیک ریو اظهار داشت: بانوان ما معرف و نشان دهنده ارزش های انقلاب بودند و این در پیام مقام معظم رهبری. مستتر بود و ایشان خیلی صریح این فعالیت ها را تایید کردند لذا امیدواریم جامعه ما به این ارزش ها اعتنا و حرکت کند.

گودرزی خاطر نشان کرد: توانمندی خوبی در عرصه ورزش بانوان وجود دارد و باید به ظهور و بروز برسد و نشو و نما کند تا دنیا بداند فرهنگ ما علی رغم حملات و حرکت های ناهنجار گروهک های منحرف در جهان اسلام می تواند بیانگر فرهنگ غنی و اسلامی باشد که در جامعه ما ساری و جاری است

وزیر ورزش عنوان کرد: تاسی از شهدا و توجه به اهداف و آرمان های آنها می تواند چراغ راهی برای ما باشد نمایندگان واقعی بانوان ما همان کسانی هستند که در عرصه بین‌المللی حضور ارزشمند دارند که باید تقویت شود. بر مسئولان ورزش است که در این حوزه فعالیت کنند و مایه بگذارند؛ تکریم شهدا در واقع تکریم خودمان است.

وی در پایان ضمن تشکر و آرزوی توفیق برای همه گفت: امیدوارم خدا به همه ما توفیق پالایش و پاکیزگی ورزش به پیروی از شهدا و جانبازان عزیز را بدهد تا بتوانیم گامی در توسعه و تعالی کشور برداریم.


ارسال نظرات