فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ؛

راویان دفاع مقدس در مدارس ساوجبلاغ حضور پیدا خواهند کرد

سرهنگ علی لشگری گفت: برای انتقال دستاوردهای دفاع مقدس ، راویان این دفاع از فردا در مدارس ساوجبلاغ حضور می یابند.
کد خبر: ۸۷۵۱۰۱۶
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ سرهنگ علی لشگری  فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ روز شنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: راویان دفاع مقدس، خاطرات 8 سال جنگ تحمیلی را برای 40 هزار دانش آموز ساوجبلاغی بیان خواهند کرد.

وی افزود: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های رزمندگان دفاع مقدس و جنگ تحمیلی است که با پیروزی کشور ما به پایان رسید.

فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ گفت: این دفاع گنجینه عظیمی بود که حفظ و تعظیم شعائر اسلامی و انقلابی و بازگویی رشادت ها و حفظ وانتقال ارزش ها و آرمانهای دفاع مقدس به نسل جوان از اهداف و برنامه های هفته دفاع مقدس است.

سرهنگ علی لشگری با بیان اینکه زندگی عزتمندانه و قدرتمندانه مردم امروز مدیون خون شهدا و خانواده های آنان است عنوان کرد: شهدای مدافع حرم نیز تکلیف ما را برای زنده نگه داشتن یاد آنها بیشتر از گذشته می کند.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس موجب بیمه شدن نظام وانقلاب شد، و مردم ومسئولان در دوران دفاع مقدس احساس کردند که باید برای دفاع از نظام وانقلاب ودستاوردهای آن به صحنه بیایند، وما وحدت وانسجام را دراوج دیدیم وحال نیز می بینیم که دفاع مقدس به برهه و زمان خاصی تعلق ندارد.

سرهنگ لشگری با اشاره به اینکه دشمن بسیج شده تا شعله انقلاب را خاموش کند گفت: دوران دفاع مقدس، روحیه انقلابی در جامعه را شعله ور کرد، ما هنگامی می توانیم در مقابل مستکبران بایستیم که روحیه انقلابی داشته باشیم و دستیابی به این روحیه با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، امکان پذیر است.

فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ گفت: برپایی نمایشگاه ایثار و مقاومت با عنوان مردان عاشورایی، برگزاری یادواره شهدا، نشست روشنگری در حوزه عفاف وحجاب وسبک زندگی، بیان خاطرات دفاع مقدس، تکریم ایثارگران و بازنشستگان دفاع مقدس، پیاده روی خانوادگی با یاد شهدان مدافع حرم، برپایی نمایشگاه کتاب وسیرتاریخی انقلاب از جمله برنامه های این ایام است.

سرهنگ لشکری با بیان اینکه جامعه هدف ما جوانان و نوجوانان هستند، افزود: با فعالیت گسترده حلقه های صالحین در سطح پایگاهها که هر حلقه متشکل از 22 نفر و سرگروه و مربی بوده، آموزش های تربیتی و مهارتی با هدف آشنایی بسیجیان با ارزشهای نظام و شورای امر به معروف و خودسازی و افزایش علم ومعرفت انجام می شود.

وی اظهار داشت: امسال پیش بینی می شود در حوزه اقتصاد مقاومتی 28 میلیارد ریال وام به متقاضیان پرداخت کنیم که تا کنون 15 میلیارد ریال تسهیلات به اقشار مختلف پرداخت شده است و ساخت فضاهای ورزشی و فرهنگی از دیگر اقدامات این حوزه بوده است.

فرمانده سپاه ساوجبلاغ گفت: با استفاده از شبکه اینترانتی داخلی تحت عنوان شباب بسیجیان ساوجبلاغی به کارهای فرهنگی می پردازند و و درحال حاضر 80درصد پایگاه های بسیج از پهنای باند پرسرعت وشبکه اینترانتی برخوردار هستند.

سرهنگ لشکری در پایان بااعلام اینکه درشهرستان ساوجبلاغ 90 هزار بسیجی که 50 هزار نفر آنها عادی و40 هزار نفرآنها فعال می باشند خاطر نشان کرد: سعی داریم با تشکیل اتاق فکر و استفاده از تفکر اندیشمندان، صاحبان اندیشه و اصحاب رسانه تحولاتی در حوزه بسیج ایجاد نماییم.

خبرنگار بسیجی: علی فلاحتکار
ارسال نظرات
پر بیننده ها