رییس بسیج ورزشکاران در گفتگو با «بسیج»:

قدر شهدا و بسیجیان را بدانید/هرچه داریم از نعمت امنیت است

سردار آذرنوش گفت:اگر آمریکا می دانست با حمله نظامی نظام حمهوری اسلامی را نابود کند نیازی به برجام نداشت؛آمادگی دفاعی کشور باعث شده کسی تفکر حمله به ایران را نداشته باشد؛باید قدر بسیجیان و شهیدان را بدانیم.
کد خبر: ۸۷۵۰۵۷۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۰

سردار آذرنوش، رییس بسیج ورزشکاران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، با اشاره به هفته دفاع مقدس و لزوم تقویت بنیه دفاعی کشور پس از تجربه هشت سال جنگ مخاصمانه دشمنان گفت: قطعا در زمان جنگ ثابت شد که توان و اقتدار نظامی می تواند برای کشور ما امنیت بیاورد؛ در خاطره ای صدام ملعون در جواب امیر کویت که چرا همواره لباس نظامی برتن دارد گفت: ایرانی ها مرد جنگ هستند به خاطر همین یک لحظه هم لباس نظامی از تن در نمیاورم

وی افزود: کشوری که اقتدار دارد و آماده است کسی جرأت تعددی نمی کند و در قرآن هم سفارش شده است تا می توانید خود را قدرت مند سازید و ما هیچگاه به کشوری تجاوز نکرده ایم اما در تمام لحظات به دنبال کسب آمادگی های خود بوده ایم.

آذرنوش خاطرنشان کرد: اگر آمریکا جرأت نگاه چپ به ایران ندارد به خاطر پیشرفت نظامی و علمی کشور است و نه به خاطر برجام. اگر آمریکا می دانست با حمله نظامی نظام حمهوری اسلامی را نابود کند نیازی به برجام نداشت؛ لذا آمادگی دفاعی کشور باعث شده کسی تفکر حمله به ایران را نداشته باشد لذا باید قدر بسیجیان و شهیدان را بدانیم.


ارسال نظرات