در سومین جلسه شورای اداری کردستان

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان معرفی شد

محمود الله‌مرادی به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان با حضور رئیس بازرسی ستاد مرکزی و مسوولان استان معرفی شد.
کد خبر: ۸۷۵۰۵۰۸
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در سومین جلسه شورای اداری استان کردستان در سال جاری و همچنین با حضور رئیس بازرسی ستاد مرکزی امر به معروف و نهی از منکر، محمود الله‌مرادی به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان معرفی شد.

همچنین در این جلسه از زحمات سردار محمدحسین رجبی دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان تقدیر شد.

الله‌مرادی از نیروهای بومی استان کردستان است که مدت چهار سال اخیر به عنوان جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فعالیت داشت.

وی در مراسم معارفه خود به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: ما هرچه داریم از برکات ایثارگری‌های رزمندگان و شهداست و بنده نیز خود را همیشه پاسدار انقلاب اسلامی و دین می‌دانم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان تصریح کرد: به عنوان یک وظیفه انسانی باید همه در راستای ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنیم و آن را از وظیفه اداری متمایز کنیم.

الله‌مرادی با تقدیر از پشتیبانی سردار رجبی در راستای گسترش فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، گفت: با وجود اطلاع از مشکلات و مشغله کاری سردار رجبی، من‌بعد بیشتر از گذشته به حمایت‌های ایشان نیاز داریم.

ارسال نظرات