حجت الاسلام ذوالنور در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

26سوال اساسی نمایندگان از وزیر آموزش و پرورش

حجت الاسلام ذوالنور گفت: حدود 50 نفر از نمایندگان از وزیر آموزش پرورش سوالاتی داشتند که در مجموع 26 سوال اساسی عنوان شد و در صورت عدم پاسخ قانع کننده وزیر؛ بحث به صحن علنی کشیده می شود.
کد خبر: ۸۷۵۰۳۹۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، با اشاره به احتمال استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: حدود 50 نفر از نمایندگان از وزیر آموزش پرورش سوالاتی داشتند که در مجموع 26 سوال اساسی عنوان شد و در یک جلسه 2 ساعت و نیم آقای وزیر آموزش و پرورش به بخشی از این پرسش ها جواب دادند و مقرر است طی جلسه دیگری به سایر سوالات پاسخ دهند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گفتنی است اگر جواب های جناب فانی قانع کننده بود بحث تمام می شود و اگر قانع کننده نباشد ممکن است این بحث به صحن علنی مجلس کشیده شود و اگر جواب های آقای وزیر در صحن اقناعی باشد استیضاحی هم نخواهیم داشت و در غیر آن بحث رأی اعتماد مطرح می شود.

وی با اشاره به سوالات مطروحه از جناب وزیر آموزش و پرورش گفت: اغلب سوالات پیرامون نحوه مدیریت وزارت خانه، توسعه و رشد وزارت خانه، مطالبات فرهنگیان و مشکلات معیشتی آنها، محتوای و روش های آموزشی، موضوع استخدام حق التدریسی ها و نهضت سواد آموزی ها است.

ارسال نظرات