استان همدان

اجرای 190 عنوان برنامه به ‌مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان رزن

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در استان همدان رزن از اجرای بیش از 190 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۰۱۵۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، سرهنگ " ابوالفضل برات‌زاده" فرمانده ناحیه مقاومت رزن استان همدان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس با اشاره به بیانات مقام معظم  رهبری اظهار داشت: دفاع مقدس همچون گنجی تمام نشدنی است، این گنج باید استخراج و به نسل‌های آینده انتقال داده شود.

وی افزود: در شهرستان رزن، همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و به منظور بیعت دوباره با شهدا و تجلیل رشادت‌ها وفداکاری‌های رزمندگان دفاع مقدس بیش از 190 عنوان برنامه تدارک دیده شده که اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه رزن تصریح کرد: ازمهمترین برنامه‌های در نظر گرفته شده اجرای طرح آبروی محله در زادگاه شهید«ابراهیم علی معصومی»، شهید شاخص شهرستان رزن است.

وی ادامه داد: برگزاری همایش بزرگرزمندگان اسلام و تجلیل از پیشکسوتان و ایثارگران دفاع مقدس، همایش پیاده‌رویخانوادگی، غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا در سطح شهرها و روستاها نیز ازدیگر برنامه‌ها است.

" برات‌زاده"  با اشاره به سرکشی ازخانواده‌های معظم شهدا و اعزام تعدادی از آنها به مشهد مقدس یادآور شد: برگزاری نشست‌های بصیرتی در سطح پایگاه‌ها و حوزه‌های شهرستان و یادواره 36 شهید کارگری وکارمندی در کارخانه سیمان هگمتانه نیز جزو برنامه‌های اجرایی در هفته دفاع مقدس درشهرستان رزن است.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌ها نیز می‌توانبه حضور سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه با عنوان طرح میقات صالحین، دیداربسیجیان با ائمه جمعه شهرهای رزن، قروه و دمق، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلحشهرستان، به صدا در آمدن زنگ دفاع مقدس به مناسبت بازگشایی مدارس و... اشاره کرد .

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات