خبرهای داغ:

ولایت فقیه سد نفوذناپذیر نظام اسلامی است‎

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در آیین غبارروبی مزار شهدای مراغه به مناسبت هفته دفاع مقدس، گفت: ولایت ائمه معصومین(ع) و ولایت فقیه سد نفوذناپذیر نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۴۹۷۸۹
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده افزود: ملت ایران با تکیه بر ولایت فقیه که برگفته از ولایت الهی بوده، در برابر توطئه های شیطان های روزگار به ویژه آمریکا و نظام سلطه ایستاده است.

وی ادامه داد: موثرترین عامل برای مقابله با موج نفوذ دشمنان اسلام و انقلاب، تبعیت از ولایت و ادامه راه شهدا و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

حجت الاسلام فیضی زاده با اشاره به سخنان رهبرانقلاب در خصوص مقابله با جریان های نفوذ در داخل کشور، گفت: پذیرش هرگونه سلطه و فریب و تزویر دشمن، موجب از بین رفتن استقلال، آزادی و نظام مقدس اسلامی خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه، یادآوری کرد: در مسائل و قراردادهایی از جمله FAFT و برجام، مسئولان باید هوشیارانه عمل کنند تا دسیسه های دشمنان آزادی و نفوذناپذیری ما را دچار مشکل نکند.

وی با اشاره به لزوم هوشیاری در برابر جریان های تضعیف کننده نیروهای مسلح، اظهار داشت: ملت ایران هر ندایی را که درصدد تضعیف بنیه دفاعی نیروهای مسلح کشورمان از هر حلقومی برآمده باشد، به شدت محکوم کرده و با آن مقابله خواهد کرد.

حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده ادامه داد: مردم و مسئولان باید در عرصه جهاد بزرگ و مقابله با تغییر اراده ها به ویژه تضعیف و یا ایجاد تردید در بین قوای سه گانه و نیروهای مسلح، هوشیارانه عمل کنند.

وی تاکید کرد: رسالت امروز احاد مردم روشنگری در میدان جنگ نرم و تبیین ارزش های متعالی اسلام و انقلاب و ادامه مکتب و راه شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است.

در این آیین اقشار مختلف مردم، مسئولان و نیروهای مسلح این شهرستان با نثار گل و فاتحه، بار دیگر با آرمان های شهدا تجدید عهد و میثاق کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها