خبرهای داغ:

اقتدار یگان های مسلح شهرستان خوی در رژه31شهریور

همزمان با آغاز هفته پربرکت دفاع مقدس و یادآور استقامت،شهامت و شجاعت دلیرمردان و شیرزنان ایران اسلامی در طول دوران 8سال جنگ حق علیه باطل یگانهای مسلح شهرستان خوی اقتدار خود را به رخ چهانیان كشيدند.
کد خبر: ۸۷۴۹۵۹۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، رژه غرور آفرین یگانهای مسلح شهرستان خوی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس با حضور امام جمعه ، نماینده مجلس ، فرماندهان نظامی ، انتظامی، سپاه، بسیج ، جمعی از مسئولين شهرستان و خانواده های معظم شهدا و مردم همیشه در صحنه شهرستان خوي برگزار شد.

نماينده مردم خوي و چايپاره در مجلس اسلامي در اين مراسم ضمن تبريك هفته دفاع مقدس كه هفته غيرت،شهامت،يكرنگي و....است گفت: دفاع مقدس یک فرهنگ است و ارزش‌های دفاع مقدس ارزش‌های مردمی و ملی است

دكتر سيدتقي كبيري هدف از برگزاری اين رزه را اقتدار، صلابت و توان دفاعی عنوان و افزود: دفاع مقدس گنجینه اي با ارزش یک تاریخ پرافتخار برای ملت جمهوری اسلامی ایران است و این هشت سال به نتیجه نمی‌رسید مگر در سایه حضور مردم، رهبری حکیمانه امام راحل و رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری.

وي ادامه داد:تقدیر الهی در این بود که مردم ما استقامت و مردانگی را به عنوان مردمی انقلابی، این عظمت را به رخ جهانیان بکشند که دنیا بداند این مردم قهرمانانی هستند که حاضرند از همه امکانات خود، از جان و مال خود در جهت دفاع از کشور و آرمانهای نظام در برابر دنیا بایستند.

جانباز 8سال دفاع مقدس خاطر نشان كرد: ما مدیون ایثارگری های شهدا و جانبازان هستیم و اگر امروز شرف، غرور و عزتی در دنیا داریم و به عنوان یک قدرت برتر در مقابل همه دنیا هستیم، نتیجه ایثارگری های آنهاست و ما باید قدردان باشیم و خانواده های معظم شهدا و جانبازان که نور چشم ما هستند مدیون آنها هستیم و فرصتی است در هفته دفاع مقدس که به آن حماسه ها و دلاور مردی ها بپردازیم.

وي ادامه داد: شعار امسال دفاع مقدس تحت عنوان « ما آماده ايم» يعني اينكه بگوييم ما همچنان هستيم و در همه جا و فرقي نمي كتند كه جنگ عليه استكبار در داخل مرزهاي ما باشد يا خارج از مرزها ي ما و اگر ما ببينيم كه دين و آيين ما در خطر است با لبيك به رهبر يتمام جان آماده رزميم.

فرمانده سپاه خوي نيز در حاشيه اين مراسم ضمن تبريك هفته استقامت و پايداري دفاع مقدس را نمايش قدرت اسلام معرفي كرد.

سرهنگ پاسدار محمدباقر علايي با بیان اینکه دشمنان از قدرت اخلاص و ایمان رزمندگان در جنگ تحمیلی غافل بودند، اضافه کرد: دفاع در جهت رضایت خداوند و حفاظت از کیان مملکت اسلامی با تبعیت از ولایت فقیه، رمز پیروزی ما در جنگ تحمیلی بود.

گفتنی است تلاوت آياتي از كلام الله مجيد و اداي احترام به تمثال شهدا و پرچم جمهوري اسلامي ايران از برنامه هاي جانبي اين آيين به شمار مي رفت و در پايان یگان های نمونه سپاه، نیروی انتظامی و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان خوی آمادگی رزمی نیروهای انسانی خود را در بخش های پیاده نظام و محمول با نمایش انواع سلاح‌ها و تجهیزات به نمایش گذاشتند. ضمن اینکه رژه موتوری و خودرویی نیروهای مسلح، از دیگر برنامه های این مراسم به شمار می رفت.

ارسال نظرات