فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز؛

ما سازشی با شیطان بزرگ نداریم/ ایستادگی رمز استقامت نظام اسلامی است

سردار علی استاد حسینی گفت: نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل هستند و آمریکایی ها بار ها گفته اند گزینه نظامی روی میز است،اما هیچ وقت جرات نمیکنند کاری از پیش ببرند و این تنها به علت اقتدار و آمادگی نیروهای مسلح است.
کد خبر: ۸۷۴۹۴۴۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) در مراسم افتتاح نمایشگاه فرهنگی–رزمی یادیاران که عصر چهارشنبه در منطقه عملیاتی لشکر ۱۰ سیدالشهدا(ع) برگزار شد، اظهار داشت: امروز نسل سوم و چهارم انقلاب از دوران دفاع مقدس شاید چیز زیادی به یاد نداشته، لذاهفته دفاع مقدس بهانه ای است که ما به این موضوع بپردازیم و رشادت های آن شیر مردان در 8 سال جنگ تحمیلی را یادآوری کنیم.

وی با اشاره به اینکه عزت امروز خود را مدیون ایثار، رزم و شهادت شیر مردان در 8 سال دفاع مقدس هستیم گفت: در روزگاری که دشمن به ما حمله کرد ما از توان نظامی پایینی برخوردار بودیم، و دشمن در یک موقعیت ضعیفی ما رادید و به فکر حمله افتاد اما با حماسه آفرینی های جوانان انقلابی حتی یک وجب از خاک ما به دست دشمن نیفتاد.

فرمانده سپاه استان البرز در ادامه عنوان کرد: دشمن به دنبال آن بود که 3 روزه خوزستان را بگیرد و در عرض یک هفته تهران را ، در 34 روز اول پشت درب های خرمشهر زمین گیر شد و در اصل شکست خورد، صدام از همان روزهای اول شکست خورده بود، آنها تمام تلا ش خود را کردند تا یک نقطه از خاک کشورمان را نگه دارند اما شیر مردان شما در اقسا نقاط ایران از همه قشر ها با وحدت کلمه زیر پرچم لا اله الا الله با رهبری امام خمینی(ره) پا در عرصه جنگ گذاشتند و از کشورشان دفاع کردند.

سردار علی استاد حسینی ضعیف بودن را عامل اصلی حمله دشمن دانست و افزود: امروز باید قوی باشیم که به یاری خداوند هستیم.

وی با بیان سخنان رهبری در خصوص سخنان افرادی که توصیه میکنند بودجه نظامی نیاز نیست افزود: این سخن غلطی است، اگر ما قوی بودیم دشمن جرات نمیکرد در اوایل انقلاب به ما حمله کند، امروز هم اگر میبینید که جرات ندارد، به علت داشتن اقتدار قوی کشور است، نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل هستند و اینکه آمریکایی ها بار ها گفته اند گزینه نظامی روی میز است هیچ وقت جرات نمیکردند کاری از پیش ببرند و این تنها به خاطر اقتدار و آمادگی نیروهای مسلح است.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه قرآن به ما دستور داده است اگر میخواهید دشمنان بترسند و جرات نکنند به شما به چشم بد نگاه کنند باید قوی باشید گفت: امروز به امر قرآن باید قوی باشیم که سکان دار انقلاب امام راحل(ره) نیز به همین مطلب اشاره کرده اند .

وی علل پیروزی را در جنگ را مدیریت جهادی، ایثار رزمندگان و ایستادگی ملت دانست و بیان داشت: روزی که دشمن با تمام توان خود حمله کرد امام فرمود: ( آنچنان سیلی به صورت صدام بزنیم که نتواند از جایش بلند شود) .

سردار علی استاد حسینی ایستادگی را عامل اصلی پیروزی علیه دشمنان دانست و تاکید کرد: ما ایستادیم و مقاومت کردیم و اگر خیانت بنی صدر نبود از خرمشهر هم عقب نشینی نمیکردیم ، رمز استقامت ما امروز ایستادگی است، ما با ایستادگی خودمان دشمن را بیرون کردیم، با ایستادگی خودمان توطئه های دشمن را در طول 37 سال خنثی کرده ایم و امروز هم ایستاده ایم.

فرمانده سپاه استان البرز گفت: ما سازشی با دشمن و مذاکره ای با شیطان بزرگ آمریکانداریم، آنها میخواهند ریشه ملت ایران را بخشکانند و عظمت ملت ایران را از بین ببرند اما ما پای سخنان رهبری با قوت و قدرت ایستاده ایم همچنان که در دفاع مقدس ایستادیم و دفاع کردیم الان هم دفاع خواهیم کرد و از دشمن هم نخواهیم ترسید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما نه زیر بار ظلم میرویم و نه به کسی ظلم میکنیم، این درسی است که از امام حسین(ع) گرفته ایم، اگر امروزدفاع مقدس را گرامی میداریم برای این است که بگوئیم ما زیر بار ذلت نخواهیم رفت و عظمتی که شهدای ما برای ما به وجود آوردند را حفظ خواهیم کرد و خون شهیدان ما از بین نخواهد رفت و ما پای انقلاب و نظام و رهبرمان ایستاده ایم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها