خبرهای داغ:
سرپرست بسيج جامعه زنان سپاه خوي:

نقش آفريني زنان ما در تمامي عرصه هاي انقلاب اسلامي وصف نشدني است

ليدا سيراني گفت: دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی نقطه عطف حضور موثر زنان در تاریخ کشور ایران است.
کد خبر: ۸۷۴۸۷۹۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرپرست بسيج جامعه زنان سپاه خوي در جلسه ستاد دفاع مقدس كه با حضور فرماندهان حوزه هاي خواهران سپاه خوي برگزار شد، با اشاره به استقامت مردم ایران در دوران دفاع مقدس، ‌اظهار داشت: بانوان ایرانی در راستای پیروزی در دفاع مقدس، هم سهم مستقیم و هم سهم مشارکتی داشتند.

ليدا سيراني با اشاره به نقش بانوان در پیروزی ایران در دفاع مقدس، عنوان کرد: اغلب اتفاقات مهمی که در طول تاریخ رخ داده است با پشتیبانی زنان صورت گرفته است، و دفاع مقدس ایران نیز با استقامت و حمایت زنان به پیروزی رسید.

وي خاطر نشان كرد: روحیه ایثار و شهادت طلبی آن زمان که باعث پیروزی جنگ تحمیلی بود اکنون هم در بسیاری از زنان و مردان ما به صورت بالقوه وجود دارد و اگر دشمن دست از پا خطا کند این ظرفیت ها بالفعل می شوند.

سرپرست بسيج جامعه زنان سپاه خوي در پايان با اشاره به ويژه برنامه هاي گراميداشت دفاع مقدس كه در سطح حوزه ها و پايگاه ها برگزار مي شود خاطر نشان كرد: در طول هفته دفاع مقدس علاوه بر اين مراسم ها برنامه هايي چون پياده روي و كوهپيمايي، ديدار از خانواده شهدا و غبار روبي مزار شهدا،مسابقات ورزشي اعم از واليبال و تيراندازي، همايش تجليل از زنان شهيده، نسشست هاي روشنگري و.....نيز به همت حوزه هاي بسيج جامعه زنان سپاه خوي برگزار مي شود.

ارسال نظرات