فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان:

دفاع مقدس از پرافتخارترین حماسه‌های ملت ایران در طول تاریخ است/ ایمان برنده‌ترین سلاح نیروهای مسلح ایران است

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان گفت: دفاع مقدس به تنهایی جبهه‌ای به وسعت تاریخ و یکی از پرافتخارترین حماسه‌های ملت ایران در طول تاریخ است.
کد خبر: ۸۷۴۸۳۶۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، امیر ابوالفضل برزگری صبح امروز در مراسم سان و رژه نیروهای مسلح در سنندج، اظهار کرد: مردم کردستان مردمی شهیدپرور هستند که در راه دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن بیش از 5 هزار و 480 شهید گلگون کفن را تقدیم این نظام الهی کرده‌اند.

وی با اشاره به 37مین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی در ایران اسلامی، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور مظلومیت، ایثار، فداکاری، جهاد، شهامت و شهادت و سرفرازی یک ملت در برابر هجمه‌های گسترده دشمنان تا دندان مسلحی است که با تمام قوی برای ضربه زدن به انقلاب به این کشور حمله ولی در برابر اراده و ایمان ملت ایران شکست خوردند.

به گفته فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان، دفاع مقدس به تنهایی جبهه‌ای به وسعت تاریخ و یکی از پرافتخارترین حماسه‌های ملت ایران در طول تاریخ است و حماسه‌های بی‌بدیل آن باید همواره ماندگار بماند.

برزگری با بیان اینکه دفاع مقدس تبلور ایمان و اراده فرزندان ایران اسلامی است، افزود: نسل‌های امروز و آیندگان باید بدانند که در آن دوران چه بر سر پدرانشان آمد و این ملت برای مواجه به ناملایمات و هجمه‌های ناجوانمردانه دشمنان چه کارهای بزرگی انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی ملت ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی در حقیقت ترجمان آیات قرآن کریم و نصرت است که در آیات قرآن بارها به مسلمانان نوید داده شده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان تصریح کرد: بدون شک اگر از برکات نصرت الهی نبود، پیروزی یک ملت که تازه انقلاب آنها به پیروزی رسید و از نظر امکانات و تجهیزات شرایط مناسبی نداشتند در برابر 25 کشور دنیا غیرممکن بود.

برزگری با بیان اینکه جنگ تحمیلی ایران واقعا دفاع مقدس بود خاطرنشان کرد: ایمان به عنوان قوی‌ترین سلاح نیروهای مسلح در پیروزی هشت سال جنگ تحمیلی حرف نخست را می‌زد و این جنگ به دو دلیل تدافعی بودن و مطابقت داشتن با ارزش‌های اسلام قرآن واقعا دفاع مقدس بود.

وی به وجهه تمایز ارتش و در مجموع نیروهای مسلح ایران اسلامی با نیروهای مسلح سایر کشورهای دنیا اشاره کرد و گفت: نیروهای مسلح ایرن اسلام تنها نیروی مسلح مکتبی در دنیا است که بر اساس انگیزه معنوی و کارایی حرکت و تنها هدفش دفاع از ارزش‌های اسلام، انقلاب و دفاع از ولایت و ملت است.

به گفته فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 پیاده کردستان، نیروهای مسلح در ایران اسلامی در قالب ارتش قهرمان، سپاه و بسیج سلحشور، مرزبانی و سبزپوشان انتظامی در هر لباسی مدافع ارزش‌های اسلام، قرآن و انقلاب می‌دانند.

برزگری با بیان اینکه نگاه نیروهای مسلح به مقابله با دشمنان و ایثارگری در راه دفاع از مرزهای کشور نه اجرای یک مأموریت، بلکه تکلیفی است، اظهار داشت: نیروهای مسلح ایران اسلامی آنچنان در آمادگی به سر می‌برند که به خصم زبون اجازه هیچ نوع تحرک، تفرقه‌افکنی و تعدی به خاک این مرز و بوم را نخواهند داد.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح ایران اسلامی همان سلحشوران جنگ بدر و خیبر هستند و در راه دفاع از اسلامی و انقلاب آماده هر نوع ایثار و از خودگذشتگی هستند.

ارسال نظرات