کوشکی در گفتگو با «بسیج»:

صدا وسیما به آفت مجری محوری آلوده شده است/ خط مشی سازمان را مجریان تعیین می کنند

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران گفت: صدا وسیمای ما متاسفانه مدت های زیادی است که به آفت مجری محوری آلوده شده و عملا مجری ها هستند که تعیین کننده سیاست های سازمان هستند.
کد خبر: ۸۷۴۸۲۶۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴

محمد صادق کوشکی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: صدا وسیمای ما متاسفانه مدت های زیادی است که به آفت مجری محوری آلوده شده و عملا مجری ها هستند که تعیین کننده سیاست های سازمان هستند.

وی افزود: نه ریاست شبکه ها عملا قدرتی دارند نه معاون سیما و نه حتی رئیس سازمان، مجریان هستند که دیکته می کنند وقتی یک مجری مشهور می آید و در روزی که استاد حمید سبزواری فوت کرده و یک سینما گر معلوم الحال هم از دنیا رفته از آن سینماگر تجلیل شدید می کند و کلمه ای هم از استاد حمید سبزورای بر زبان نمی آورد وضعیت برای همه مشخص می شود، در حالی که رهبر انقلاب به شدت از مرحوم سبزواری تجلیل کردند و همچنین اشاره داشتند که بعضی از هنرمندان معلوم الحال نباید مورد تمجید قرار بگیرند.

کوشکی اظهار داشت: تکلیف رسانه ملی معلوم است یعنی رسانه ملی مادامی که بخواهد مجریان برایش تعیین تکلیف کنند وضعیت سازمان همین است که نه در بین مردم مومن و حزب اللهی جایگاهی دارد نه در بین حتی کسانی که احیانا با انقلاب هم سو نیستند.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران تصریح کرد: اینکه چرا قدرت جذب صدا و سیمای ما اینقدر کاهش پیدا کرده و بدون قوت و تاثیر شده به خاطر این است که مجری ها در آن حکومت می کنند مجری ها هستند که شیوه پوشش و شیوه گفتار را تعیین می کنند و اینکه مجریان آقا و خانمی که قربان صدقه هم میروند جای تاسف دارد.

کوشکی عنوان کرد: سازمان مادامی که بخواهد اینگونه اداره شود و مجری ها برایش تعیین خط مشی کنند نتیجه اش همین است یعنی همین سازمان بی رمق و بی تاثیر و شکست خورده در برابر شبکه های مبتذل ماهواره ای، مگر اینکه آقای عسگری بخواهد این رویه را عوض کند و سازمان را مدیر محور کند که مدیریت سازمان و اتاق فکرهای انقلابی متفکر سازمان سیاست ها را تعیین کنند و بقیه عوامل و مجریان اجرا کننده سیاست های کلان نظام باشند نه اجرا کننده دیدگاه های ناشی از جهل و احیانا مغایر با ارزش های اسلامی.


ارسال نظرات
آخرین اخبار