مشاور عالی نماینده ولی فقیه در کردستان:

نماینده ولی فقیه در کردستان خودباوری را به مردم رساند/ مردم کردستان قابلیت‌های ویژه و فوق‌العاده‌ای دارند

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: یکی از ویژگی‌های نماینده ولی فقیه در این استان این است که خودباوری را به مردم رساند و همه جا بر این موضوع تاکید دارد که مردم کردستان قابلیت‌های ویژه و فوق‌العاده‌ای دارند.
کد خبر: ۸۷۴۸۲۳۴
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین محرمعلی فراشی در دیدار سرپرستان خبرگزاری‌های استان کردستان، با تبریک اعیاد قربان و غدیر، ضمن تاکید بر اهمیت کار خبر و رسانه، اظهار کرد: درک صحیح از اوضاع و انعکاس اخبار بسیار مهم است و رسالت خبرگزاری‌ها بسیار مهم‌تر است.

وی با بیان اینکه رویکرد نماینده ولی فقیه در استان رویکردی کاملا متفاوت است، گفت: یکی از ویژگی‌های نماینده مکرم ولی فقیه در این استان این است که خودباوری را به مردم رساند و همه جا بر این موضوع تاکید دارد که مردم کردستان قابلیت‌های ویژه و فوق‌العاده‌ای دارند.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: یکی از رویکردهای دفتر نماینده ولی فقیه در راستای ارج نهادن به انتقاد سالم و سازنده است و هنر این است که نقد مخالف و اعتراض را بشنویم.

وی با اشاره به ضرورت دشمن‌شناسی و هوشیاری، تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان از هر وسیله و ترفندی برای جنگ با اسلام و ضربه به مسلمانان استفاده می‌کنند، که ما باید هوشیار باشیم.

فراشی گفت: اسلام و قرآن اصل است که امروزه دشمنان برای مبارزه و انحراف این دو اصل یک بدلی ایجاد کرده‌اند و با دین به سراغ دین آمده‌اند که این موضوع مسؤولیت ما را دوچندان کرده است.

وی به استفاده دشمنان از روش‌های مختلف برای القای شبهات فکری در جامعه از آن سوی مرزها اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان از آن سوی مرزها با ارسال مطالب مورد نظر خود، خوراک فکری برای جوانان و نوجوانان ارسال می‌کنند که عدم علم و اطلاع از واقعیت‌ها موجب انحراف شده است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: هیچکس از تعامل، خرد جمعی و تشریک مساعی ضرر نکرده است و ما حرف‌های مخالف را می‌شنویم و انتقاد صریح و منصفانه را ارج می‌نهیم.

ارسال نظرات