نمایش بزرگ غدیر در بندرماهشهر برگزار می شود

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهراستان خوزستان از برگزاری نمایش بزرگ غدیر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۸۰۸۲
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، سرگرد پاسدار" محمود اسلام دوست " جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهراز برگزاری نمایش بزرگ غدیر در این شهرستان درهفته ی ولایت خبر داد.

سرگرد" اسلام دوست" گفت: قرار است همچون سال ۹۳ که نمایش بزرگ غدیر با استعانت از خداوند متعال و توسل به ائمه  و همکاری هنرمندان و مشارکت بیش از ۵۰۰ نفر از بسیجیان شهرستان و پشتیبانی اداراتی همچون شهرداری های بندرماهشهر و بندر امام (ره ) و شهر چمران  و سازمان برق و سایر ادارات و هیئت ها و مردم برگزار شد  ، امسال نیز نمایش بزرگی در عید غدیر و هفته ی ولایت برگزار شود.

وی ادامه داد: امید است همچون سایر ایام به ویژه ایام نیمه ی شعبان و سایر ایام مذهبی  که مشارکت و مدیریت مردم شور و شعف ایجاد می کند ، امسال و سال های آینده نیز این نمایش بزرگ که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (( با زبان هنر ،  بهتر می شود آموخت و اذهان را به سمت واقعیات و واجبات فرموش شده هدایت کرد  )) ، به صورت خود جوش با مدیریت مردم  و دوست داران اهل بیت و هیئت های مذهبی شهرستان برگزار شود . 

 سرگرد " اسلام دوست " افزود: خوشبختانه اجرای این نمایش در سال های قبل با استقبال پرشور شهروندان روبرو شد و به همین دلیل در تدارک هستیم برنامه ی با شکوهی  را امسال هم برای مردم به نمایش بگذاریم. و از همه علاقه مندان به هنر و نمایش و عاشقان امام علی (ع)، دعوت می شود تماشگر این نمایش زیبا ، جذاب و پر شور باشند .

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات