غدیر پیام آور تبعیت از ولایت است

مبلغ برجسته کشوری در جشن بزرگ غدیر در گچساران، خطبه غدیر را فریاد بلند ولایت بیان کرد و گفت: پیام غدیر تبعیت محض از ولایت است.
کد خبر: ۸۷۴۷۹۶۸
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲

بعد از ظهر امروز جشن بزرگ غدیر به همت سازمان تبلیغات اسلامی، هلال‌احمر، سپاه پاسداران و آموزش و پرورش با حضور حجت‌الاسلام زارع، مبلغ برجسته کشوری و مردم در بوستان شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام عزیزالله زارع در این آیین ضمن تبریک اعیاد دهه ولایت، اظهار کرد: دهه ولایت از عید قربان آغاز و تا امامت امام علی(ع) ادامه دارد.

وی غدیر را عهد و پیمانی الهی عنوان کرد و افزود: جریان غدیر تنها حادثه‌ای تاریخی نبود که اتفاق بیفتد و تمام شود بلکه یک اعتقاد و فرهنگ پایدار و ماندگار است.

این مبلغ کشوری با بیان اینکه هر حادثه‌ای پیامی به همراه دارد، یادآور شد: پیام غدیر ولایت و تبعیت محض از ولایت است به عبارت دیگر خطبه غدیر فریاد بلند ولایت است.

این مسوول غدیر را واقعه‌ای تاریخی و زودگذر ندانست و خاطرنشان کرد: غدیر امتداد رسالت نبوی است.

وی یادآور شد: مهم‌ترین پیام غدیر این است که امت اسلامی و مسلمانان در هیچ مقطعی از زمان و تاریخ نباید بدون ولایت و رهبری باشند.

زارع برگزاری چنین برنامه‌هایی را گامی موثر جهت معرفی شخصیت والای امیرالمومنین(ع) بیان کرد و گفت: باید در این مراسم اصل و هدف واقعه برای مردم تبیین شود.

وی تصریح کرد: باید برای مردم تببین شود که بیعت در حادثه غدیر تنها دست دادن نبوده بلکه زبانی و قلبی بود و مردم ولایت این امام همام(ع) را پذیرفته و با آگاهی و شناخت با ایشان بیعت کردند.

ارسال نظرات