خبرهای داغ:
نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا:

عيد غدير، عيد آل محمد/ اعتقاد به ولایت لازمه امنیت پایدار

خبرگزاری بسج: مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا در آیین گرامیداشت دهه امامت و ولایت در مسجدعلی بن ابیطالب(ع) عجب شیر با بیان اینکه جریان غدیر فقط یک مسئله شیعی نیست بلکه یک مسأله‌ اسلامى است گفت: عید غدیر خم عیدالله اکبر و روح و مضمون حقیقی اسلام است و به همه دنیای اسلام تعلق دارد.
کد خبر: ۸۷۴۷۹۴۵
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر، با بیان اینکه خطبه غدیر حقیقت اسلام، هویت وشناسنامه تشیع است افزود: همه آیات خطبه غدیر و ولایت در قرآن کریم در مورد حضرت علی(ع) و اولاد علی است.

وی عید غدیرخم را بزرگترین عید مسلمانان بویژه شیعیان عنوان و بیان کرد: عید غدیر عید امامت و ولایت، روز کامل شدن دین و اتمام نعمت است و این روز مختص امام علی(ع) نیست بلکه به همه ائمه معصومین و جهان اسلام تعلق دارد.

حجت الاسلام کاملی فر تبلیغ، تبیین و ترویج رسالت غدیر را وظیفه هم مردم و مسئولان کشور دانست و اظهار کرد: مسئولان باید اعمال، رفتار و برنامه‌ریزی هایشان را به گونه‌اى تنظیم کنند که با هدف هاى اسلام که همان هدف هاى غدیر است مطابقت داشته باشد.

وی با اشاره به قدرت سیاسی جهان تشیع تاکید کرد: به برکت اعتقاد به ولایت و امامت پیروان مکتب اهل بیت(ع) در سراسر جهان از قدرت و نفوذ در جهان و منطقه و امنیت ملی برخوردار است و این امنیت و ثبات سیاسی پایدار است در حالی که در همه کشورهای منطقه و همسایه ایران از هیچ امنیتی برخوردار نیستند و حتی اقدامات تروریستی تا قلب اروپا نفوذ کرده است.

حجت الاسلام کاملی فر قدرت بازدارنگی ایران را همان ایمان و اعتقاد به امامت و ولایت دانست و آن را یک واقعیت عنوان و بیان کرد: هر چند برخی از مسئولان این واقعیت را قبول ندارند ولی رئیس جمهور امریکا به این حقیقت رسیده است که در سایه ولایت نمی توان به ایران حمله کرد و اعلام می کنند که اگر به ایران حمله کنیم امنیت اسرائیل به خطر می افتند در حالی که آمریکایی ها نگران کل منافعشان در دنیا و خاور میانه هستند.

وی افزود: علیرغم همه تلاش هایی که دشمنان و استکبار جهانی برای ناامن سازی ایران انجام می دهند ولی به برکت هوشیاری مردم و ولایت فقیه و هوشیاری نیروهای اطلاعاتی همه حرکات تروریستی دشمنان پیش از آن که عملی شود شناسایی و حنثی می شود و این به برکت توجه به الزامات اعتقاد به امامت و ولایت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها