خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

تکریم خانواده شهدا وظیفه همه مردم است

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: تکریم خانواده شهدا وظیفه همه اقشار جامعه است.
کد خبر: ۸۷۴۷۹۴۴
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلتفیضی زاده در دیدار خانواده شهدای روحانی به مناسبت دهه امامت و ولایت در مراغه افزود: جانبازان و خانواده های شهیدان توقع و انتظاری از مسئولان و مردم ندارند، ولی این امر وظیفه ما را سلب نکرده و باید تکریم شوند چراکه فداکاری آن ها با هیچ چیز قابل مقایسه نیست.

وی تکریم خانواده های شهدا را رسالتی عمومی و وظیفه ای اخلاقی، انسانی و اعتقادی خواند و بیان کرد: تکریم خانواده های شهدا یعنی احترام به ارزش های بلند و والای انسانی است.

حجت الاسلام فیضی زاده به صبر و استقامت خانواده های شهدا اشاره کرد و گفت: آن ها با تقدیم جوانان خود در راه اعتلای اسلام و انقلاب و صبر و شکیبایی در برابر سختی های ناشی از فقدان فرزند، همسر و یا پدر ماندگارترین حماسه را خلق کردند که مایه عزت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در بخش دیگر سخنان خود گفت: فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه از خود گذشتگی عامل موثر در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و نیز عبور از پیچ های خطرناک تاریخی پس از دوران جنگ تحمیلی بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز زنده نگاه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت تنها راه مقابله با توطئه های دشمنان و پویایی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام فیضی زاده در ادامه سخنان خود افزود: جامعه روحانیت به نسبت جمعیت خود بیشترین شهدا را تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها