سردار علی فضلی:

مشابه خواص بی‌ بصیرت واقعه غدیر و عاشورا، امروز هم در کشور مشاهده می شود

خبرگزاری بسیج: جانشین سازمان بسیج مستضعفین، با تبیین تاریخ صدر اسلام، به تشبیه دوران خلافت حضرت علی (ع) با شرایط امروز کشور، پرداخت و خاطر نشان کرد: مشابه خواص بی‌ بصیرت واقعه غدیر و عاشورا، امروز هم در قالب فتنه گران مشاهده می شود.
کد خبر: ۸۷۴۷۷۴۲
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سردار فضلی در نخستین کنگره شهدای کارگری استان تهران با عنوان «تلاشگران ملکوتی» که در ستاد فرماندهی سپاه حضرت سیدالشدا(ع) استان تهران برگزار شد، با اشاره به اینکه عید فطر و عید قربان از اعیاد مهم شیعه است، تاکید کرد: اما عید غدیر خم عید ولایت و امامت است و به‌ واسطه جایگاه رفیعی که دارد افضل‌تر از سایر اعیاد است.    

وی بر هوشیاری و دشمن‌شناسی مردم تاکید و تصریح کرد: همان‌گونه که پس از واقعه غدیر و عاشورا شاهد خواص بی‌بصیرت بودیم امروز هم شاهد نوع جدید و به ‌روز شده خواص آن دوران هستیم.

 وی با تشریح واقعه غدیرخم، اظهار داشت: پیامبر (ص) در غدیر خم و در اجتماع عظیم مسلمانان، حضرت علی (ع) را به‌عنوان امام و پیشوای مسلمین معرفی کرد،    اما در آن زمان نیز گروهی به دشمنی با امیرالمومنین و فرزندان آن حضرت برخاستند.

سردار فضلی با اشاره به اینکه در صدر اسلام هم بعضاً از بزرگان آن زمان نیز افرادی وجود داشتند که اهل بصرت نبودند؛ سقیفه‌ ملعون در آن زمان به‌دنبال کودتا بودند و تلاش کردند حضرت علی (ع) را برای بیعت با خود ببرند، حضرت زهرا (س)، شهیده صدر اسلام در صدر اسلام مقابل آنان ایستادند و تا مرز شهادت هم پیش رفتند.

 فضلی با تاکید بر هوشیاری در برابر دشمنان اسلام و انقلاب خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران با حضور هوشمندانه مردم در صحنه پیروز شد و همه اقشار جامعه تا پای جان در راه اسلام و انقلاب جانفشانی کردند و امروز نیز باید بیش از پیش در برابر دشمنان هوشیار باشیم.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از افراد که در زمان جنگ مردم را به جبهه‌های حق علیه باطل تشویق و اعزام می‌کردند امروز با انقلاب زاویه پیدا کرده اند و تفسیر دیگری از آرمان‌های انقلاب دارند و امروز ما را دعوت به مذاکره با آمریکا می‌کنند، اما مولای ما تاکید داشتند که مذاکره با آمریکا نه تنها سودی ندارد بلکه ضرر هم دارد.

وی با اشاره به اظهارات اخیر برخی از مسئولان آمریکا افزود: آمریکا برای مذاکره با ایران پیشنهاد های جدیدی مطرح کرده است اما باید مراقب تزویر و مکر آنها باشیم چون آمریکا هیچگاه قابل اعتماد نبوده است.

 

ارسال نظرات