خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان عنوان کرد

بسیج و سپاه عهده‌دار نقش کلیدی ایجاد امنیت در داخل و خارج از کشور

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: بسیج به فرموده رهبر معظم انقلاب، سنگر مستحکم انقلاب و شجره طیبه ای است که نقش مهم و کلیدی ایجاد امنیت در داخل و خارج از کشور را برعهده دارد.
کد خبر: ۸۷۴۷۶۸۰
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه اظهار داشت: امام خامنه‌ای(مدظله العالی) روز گذشته در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران به نکات مهمی اشاره کردند که باید سرلوحه کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: ایشان با اشاره به نقش بسیار کلیدی و اساسی سپاه در کشور تاکید کردند که ماموریت سپاه ایجاد امنیت در داخل و خارج از کشور است و برای ایفای این نقش باید در عرصه‌های سازندگی، عمران، مسائل هنری و تولید فکر، اثرگذاری داشته باشد تا بتواند امنیت را به معنای واقعی ایجاد کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: مقام معظم رهبری با تاکید بر ضرورت تقویت بنیه دفاعی کشور بیان داشتند شبهه افکنی درباره وجود نیروهای مسلح و سپاه، حرف بسیار غلط و اشتباهی است زیرا آنچه امروز موجب ایجاد امنیت در جامعه شده، امنیت و اقتدار نیروهای مسلح است.

وی اظهار کرد: جمع آوری نیروهای نظامی نه تنها غلط است بلکه باید روز به روز تقویت شود.

ابوحمزه ابراز داشت: بسیج به فرموده رهبر معظم انقلاب، سنگر مستحکم انقلاب و شجره طیبه ای است که نقش مهم و کلیدی ایجاد امنیت در داخل و خارج از کشور را برعهده دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات