معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان تهران:

همه هزینه های مورد نیاز برای ارتقای ورزش فرزندان بهزیستی را می پردازیم

خبرگزاری بسیج: معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان تهران با قدردانی از تلاش های فرزندان بهزیستی، این افتخار آفرینی را ثمره یک سال تلاش فرزندان و مربیان و مسئولان سازمان بهزیستی دانست.
کد خبر: ۸۷۴۷۰۰۳
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ دکتر غفاری در آئین تجلیل از فرزندان افتخار آفرین و مدال آور بهزیستی، با اشاره به برگزاری جشنواره فرزندان مهر در بابلسر، اظهار داشت: شما در طول سال در مراکز و باشگاه ها تلاش های زیادی انجام دادید تا در این رقابت ها مقام های برتر را  به دست آوردید و این جای خرسندی و افتخار است.

وی تصریح کرد: این موفقیت ها حاصل زحمات شما و تلاش مربیانی است که در کار تیمی شما را همراهی کردند و همچنین خدمات مسئولان مراکز که به ظاهر در جشنواره حضور نداشتند اما سختی های زیادی را متحمل شدند تا این نتیجه به دست بیاید.

غفاری با اشاره به اینکه وظیفه سازمان بهزیستی سرپرستی و حمایت از فرزندان است، افزود: ما تک بعدی عمل نمی کنیم و وظیفه ما فقط محدود به تغذیه،اسکان، بهداشت و... نیست، بلکه توجه به حوزه های مختلف مورد نظر مسئولان بهزیستی است و همه ابعاد پرورشی روحی و جسمی فرزندان برای ما اهمیت دارد و تلاش می کنیم که از همه ظرفیت ها و پتانسیل های مختلف تحصیلی، ورزشی و ...فرزندان استفاده کنیم تا استعدادهای آنان شکوفا شود و کمک می کنیم که در هر زمینه ای استعداد و توانایی دارند پیشرفت کنند. وی قول داد که هر کمک و حمایتی که لازم باشد برای حمایت و پیشرفت فرزندان انجام می دهیم و هر هزینه ای که مورد نیاز باشد تقبل می کنیم حتی اگر سه برابر باشد. غفاری اطمینان داد که بابت هزینه ها جای هیچ نگرانی نیست چون اعتقاد داریم که این جشنواره ها هم در روحیه شما تاثیر بسزایی دارد و هم برای آینده شما موثر و مفید است. وی گفت: 8 نفر از فرزندان بهزیستی شهرستان ری در مسابقات شرکت داشتند که نیمی از آنها موفق به کسب رتبه های برتر شدند بنابر این هر چقدر سرمایه گذاری شود نتایج بهتری کسب خواهد شد. 

 

   

 

 

ارسال نظرات