نحوه توزیع عوارض آلاینده ها با پیگیری نماینده مردم تهران بررسی شد

خبرگزاری بسیج: نحوه توزیع و تخصیص عوارض ارزش افزوده و آلاینده ها به باقرشهر در دیدار با معاون وزیر اقتصاد و دارایی مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۸۷۴۶۹۹۹
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ در جلسه ای با حضور دکتر حبیبی رئیس شورای اسلامی باقرشهر، دکتر سید فرید موسوی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، در مجلس شورای اسلامی و دکتر سید کامل تقوی نژاد معاون وزیر و رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در محل سازمان امور مالیاتی نحوه تخصیص عوارض ارزش افزوده و آلاینده ها به باقرشهر مورد بررسی قرار گرفت .

در این جلسه رئیس شورای اسلامی باقرشهر و دکتر موسوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با رایزنی وبازگو کردن مشکلاتی که در نحوه تخصیص عوارض به شهر باقرشهر در چند سال اخیر به وجود آمده است قول مساعدت لازم را از سوی این مقام عالی اخذ کرد .

دکتر سلیمان حبیبی رئیس شورای اسلامی باقرشهر در این راستا اظهار داشت: متاسفانه در چند سال گذشته مشکلاتی در نحوه توزیع عوارض به وجود آمده است که امیدواریم با پیگیری های دکتر موسوی و دکتر تقوی نژاد بتوانیم حقوق مردم باقرشهر را که بیشترین آسیب را از آلاینده های صنایع همجوار دیده اند از سهم آلاینده ها و ارزش افزوده دریافت کنیم.

ارسال نظرات