خبرهای داغ:
امام جمعه چهاربرج؛

لزوم انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل های امروزی/ رژیم صهیونیستی و آل‌سعود دشمن اسلام و مسلمانان هستند.

امام جمعه چهاربرج گفت: دشمنان به دنبال فاصله انداختن میان نسل کنونی و فرهنگ دفاع مقدس هستند و ما باید تلاش کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج داده و یاد و خاطره شهدا را همیشه زنده بداریم.
کد خبر: ۸۷۴۶۹۷۰
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام جعفر آذرپندار در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر چهاربرج میاندوآب با اشاره به دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیرخم، اظهار کرد: شیعه واقعی کسی است که در رکاب اهل بیت(ع) قدم بردارد.

امام جمعه چهاربرج با تاکید بر برگزاری باشکوه جشن ها و مناسبت های دهه ولایت و امامت، افزود: باید مومنان این ایام و عید سعید غدیرخم را که روز اکمال دین است، گرامی داشته و در راستای وظیفه اصلی خود که حمایت و پشتیبانی از ولایت گام بردارند.

وی با اشاره به کشتار بی رحمانه مردم مظلوم فلسطین در صبرا و شکیلا توسط رژیم صهیونیستی، گفت: جنایاتی که رژیم صهیونیستی انجام داده و می دهد، خیلی بالاتر از جنایات هیتلر هست که انجام می دهد.

آذرپندار به فاجعه منا و حمایت صهیونیست ها از آل سعود اشاره و تصریح کرد: رژیم صهیونیستی با حمایت از حکام بی کفایت آل سعود نشان دادند که دشمنان مسلمانان بوده و به دنبال از بین رفتن اسلام و مسلمانان هستند.

امام جمعه چهاربرج با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و با تاکید بر لزوم گرامیداشت ایثار و رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج داده و یاد و خاطره شهدا را همیشه زنده بداریم.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال فاصله انداختن میان نسل کنونی و فرهنگ دفاع مقدس هستند، افزود: دشمنان با حمله به آرمان های نظام و انقلاب می خواهند فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس را تحت الشعاع قرار داده و به اهداف خود دست یابند و لذا مردم باید هوشیار و آگاه باشند.

آذرپندار امنیت را نعمت بزرگی عنوان کرد و گفت: این امنیت بی نظیر ما دربین همه کشورهای منطقه از دستاوردانقلاب اسلامی و مرهون نعمت ولایت و شهادت است که دشمنان به دنبال ضربه زدن به آن هستند.

ارسال نظرات