خبرهای داغ:
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي:

غدير ضامن استمرار و وحدت اسلامي است

حجت الاسلام رستمي گفت: غدیرخم مسئله ای نیست که مختص شیعه باشد، همه مسئله غدیرخم را قبول دارند حتی اهل تسنن لذا اگر جهانيان، امام علی(ع) را بشناسد دنيا از این مشکلاتی که دامنگيرش است قطعا خارج مي شود.
کد خبر: ۸۷۴۶۹۶۸
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه خوي در آستانه فرارسيدن عيد بزرگ امامت و ولايت به تاكيد پیامبر اکرم (ص) در انتقال پیام واقعه عظيم غدير به آیندگان اشاره کرد و ادامه داد: پیامبر اکرم (ص) اصرار داشتند که واقعه غدیر خم نسل به نسل منتقل شود و حاضران به غائبان و پدران به فرزندان تا روز قیامت برسانند.

حجت الاسلام محمد رستمي افزود: مصادف شدن هفته دفاع مقدس و غدير خم در اين سال تلنگري است براي ما تا به ياد آوريم اساس و پایه اصلی انقلاب ما غدیر است و اوضاع نابسامان جامعه و تهاجم فرهنگی با هدف از بین بردن موضوع غدیر می باشد.

وي ادامه داد: چند سالي است كه شاهد بازسازي واقعه غدير خم در جاي جاي كشور عزيزمان با هدف نشر و معرفی این حادثه عظیم در میان مردم و به ویژه قشر جوان هستيم و صد البته اين بازسازي گامی برای معرفی فرهنگ ناب شیعه و نیز ناکامی دشمنان در شیعه‌ستیزی است.

حجت الاسلام رستمي خاطر نشان كرد: دشمنان تلاش دارند شبهاتی را در این زمینه (مسئله امامت و ولايت)ایجاد کنند که اجرای این برنامه گام مهمی در این راستا و شناخت ولايت به جهانيان است.

وي در پايان اظهار اميدواري كرد كه در آينده ‏شاهد روزی باشیم که غدیر به صورت کامل و جامع به همه جهانیان معرفی شود زیرا غدیر ضامن ‏استمرار وحدت اسلامی است.

ارسال نظرات