خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا آذربایجان غربی؛

خسارت فتنه 88 با 8 سال دفاع مقدس برابری می کند/ برجام دشمنی ها را حل نخواهد کرد

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا استان آذربایجان غربی با بیان اینکه امضای برجام ها دشمنی ها را حل نخواهد کرد، گفت: بر اساس اعلام کارشناسان خسارت انقلاب های رنگین و فتنه 88 با خسارت 8 سال دفاع مقدس برابری می کند.
کد خبر: ۸۷۴۶۹۵۹
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ جلیل وحیدی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه 8 سال دفاع مقدس ستاره درخشان انقلاب اسلامی ایران است، اظهار کرد: بنابراین طبق فرموده رهبر معظم انقلاب باید تلاش کرد تا این حماسه نه تحریف و نه به دست فراموشی سپرده شود.

وی با اشاره به اینکه ما در 8 سال دفاع مقدس هزینه های زیادی را متحمل شدیم، افزود: اما با این حال همین فداکاری و رشادت رزمندگان اسلام بود که توانستیم سر بلند و پیروز میدان باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا آذربایجان غربیبا بیان اینکه تاریخ انقلاب اسلامی ایران همواره مملو از خیانت و دشمنی های استکبار علیه ملت بزرگ ایران بوده است، گفت: بایستی یقین دانست که با این امضاهای برجام دشمنی ها حل نخواهد شد.

وی تشویق و ترغیب صدام برای حمله به ایران، تحت فشار قرار دادن کشورهای غربی به مقابله و قطع رابطه با ایران، حمایت از گروهک های ضد انقلاب علیه کشور را از جمله دشمنی های مستکبران قبل از شروع جنگ تحمیلی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت:در حین و بعد از 8سال دفاع مقدس نیز دشمنان با برقراری توافقات پشت پرده و دادن امتیاز به شوروی سابق، مداخله مستقیم در جنگ علیه ایران ، اعمال نفوذ و جلوگیری از صدور قطعنامه های قاطع و موثر برای جمهوری اسلامی ایران و حمایت و پشتیبانی رسمی از گروههای ضد انقلاب ؛ خیانت ها و خباثت های زیادی را علیه ملت ایران انجام دادند.

وحیدی ادامه داد:کار دشمن بر علیه ایران در طول همه این 38 سال تمامی نداشته و ندارد و دشمن بخاطر ایران در کشورهای همسایه پایگاه مستقر کرده است.

وی تأکید کرد:بر اساس اعلام کارشناسان خسارت انقلاب های رنگین و فتنه 88 با خسارت 8 سال دفاع مقدس برابری می کند.

وحیدی عنوان کرد: بنابراین یکی از مهمترین اهداف گرامیداشت هفته دفاع مقدس بازخوانی و تبیین حقایق و دشمنی های مستکبران علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی اظهار کرد:راه اندازی جنگ های تکفیری , اختلاف قومیتی و جنگ نرم و حمایت از گروهک ها از دیگر اهداف دشمن بوده و همه اینها باید گفته شود و به همین خاطر نگهداشتن دفاع مقدس ضروری است.

وحیدی در ادامه با اشاره به برنامه های بسیج و سپاه استان آذربایجان غربی در هفته دفاع مقدس نیز افزود: برگزاری 36 عنوان برنامه و بیش از چهار هزار فعالیت از برنامه های تدارک دیده شده برای این ایام است.

وی شاخص ترین برنامه ها را راه اندازی 3 بیمارستان صحرایی در شهرستان های سردشت , چالدران و تکاب و بازسازی واقعه غدیر در 11 شهرستان عنوان کرد و گفت : اجرای نمایش بزمی بصیرتی در طول هفته در محل پادگان حیدرلوی ارومیه , دیدار با نماینده ولی فقیه در استان , استفاده از راویان دفاع مقدس در مدارس و دانشگاهها و حوزه ها , برگزاری 17 یادواره اختصاصی در شهرستانها , برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و مسابقات بومی محلی مخصوص عشایر , برگزاری نشست حلقه های صالحین , سرکشی از بیش از 366 خانواده های شهدا و ایثارگران استان , توزیع حدود دوهزار بسته آموزشی در مناطق محروم و برگزاری نمایشگاه هفته از دیگر برنامه های هفته گرامیداشت دفاع مقدس کمیته بسیج سپاه شهدا آذربایجان غربی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا آذربایجان غربیدر پایان دیگر برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس را غبار روبی مزار شهدا , پیاده روی خانوادگی , حضور و شرکت در نمازهای جمعه , تجلیل از نخبگان و هنرمندان دفاع مقدس , برگزاری مراسم زنگ مقاومت در همه شهرهای استان و برگزاری مراسم اختتامییه اردوهای جهادی اعلام کرد .

ارسال نظرات