نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

تبیین دلاور مردی های رزمندگان اسلام علیه جنایت های حزب بعث در مدارس

دلاور مردی های رزمندگان اسلام علیه جنایت های حزب بعث باید به صورت تحلیلی در مدارس و دانشگاه ها تبیین شود.
کد خبر: ۸۷۴۶۴۰۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک روز 15 ذی الحجه سالروز میلاد امام هادی (ع)، گفت: به جوانان توصیه میکنم زیارت جامعه کبیره برای اینکه امام شناسی کاملی داشته باشند، مطالعه کنند.

آیت الله علی خاتمی با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: صدام به نیابت از شرق و غرب از 31 شهریور به کشور ایران از زمین، هوا تهاجم خود را آغاز کرد.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به سخن صدام "در عرض سه روز ایران را به تصرف در می آوریم" افزود: اما ایستادگی و پایمردی مردم ایران موجب شد تا این نتواند به اهداف شوم خود دست یابد.

وی اظهار داشت: مردم ایران هشت سال سینه خود را سپر کردند تا حتی یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن قرار نگیرد.

خطیب جمعه زنجان در ادامه با اشارهبه اینکه در هشت سال دفاع مقدس وجبی از خاک کشور در دست دشمن قرار نگرفت، تصریح ساخت: در تاریخ چند هزار ساله ایران بزرگ در تهاجمات خارجی همواره بخشی از کشور از ایران جدا شده است.

وی بر ضرورت تبیین اهداف نظام اسلامی در هفته دفاع مقدس به ویژه دلاور مردی های رزمندگان اسلام در مدارس و دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: باید به صورت تحلیلی جنایت های حزب بعث به این اقشار تبیین شود.

آیت الله با اشاره به شهدای منا، گفت: در چند سال گذشته بیش از 9 هزار نفر از حجاج در مکه جان خود را از دست داده اند.

وی افزود: بی کفایتی رژیم مسلمان کش آل سعود موجب شد تا 7 هزار نفر مظلوم و تشنه در حج سال گذشته شهید شوند.

آیتالله شیخ علی خاتمی در خطبههای نماز جمعه این هفته اظهار داشت: 26 شهریورماه سال 1982 میلادی سالروز قتل عام مسلمانان مظلوم در اردوگاه صبرا و شتیلا است که در اثر تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی تعداد زیادی از مردم فلسطین آواره شدند.

ارسال نظرات