معاون آموزشی آموزش و پرورش طارم:

گفتگوی علمی درس است و درس نماز نیکو است

گفتگوی علمی درس است و درس نماز نیکو است و این یک فریضه عبادی محسوب می شود و حمایت و مساعدت در این زمینه لازم و ضروری می باشد.
کد خبر: ۸۷۴۶۳۹۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،  معاون آموزشی آموزش و پرورش طارم در نشست دهیاران بخش مرکزی شهرستان طارم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بخشدار مرکزی  و دهیاران و با بیان اینکه گفتگوی علمی درس است و درس نماز نیکو است، گفت: این یک فریضه عبادی محسوب می شود و حمایت و مساعدت در این زمینه لازم و ضروری می باشد.

علی جعفری افزود: فعالیت های که برای بازگشایی مدارس با هدف تسهیل فرایند درس و یادگیری و علم آموزی انجام می گیرد بنا بر فرمایش حضرت امام باقر (ع) که می فرماید: گفتگوی علمی درس است و درس نماز نیکو است و این یک فریضه عبادی محسوب می شود و حمایت و مساعدت در این زمینه لازم و ضروری می باشد.

وی اظهار داشت: امسال پروژه مهر با دو رویکرد در این شهرستان آغاز شده است یک رویکرد سخت افزاری همان آماده سازی مدارس  از لحاظ فیزیکی و دیگری رویکرد کیفیت بخشی به فرآیند آموزش است شایسته است دهیاران سرمایه های روستاها (دانش آموزان)در این مدارس تحصیل خواهند نمود در این زمینه با مدارس همکاری شایسته را در مواردی چون زیبا سازی ورودی های مدارس ، تأمین آب آشامیدنی ، جذب بازماندگان تحصیلی و.. داشته باشند.

همچنین سید حنیف شفیعی بخشدار مرکزی شهرستان طارم در نشست دهیاران بخش مرکزی شهرستان طارم گفت: حضور با نشاط دهیاران در مراسمات عبادی – سیاسی و برنامه های آموزش و پرورش نشانه ی ایمان و اعتقاد آنها به راه شهیدان و انقلاب بوده و امید  است این اعتقاد و ایمان  در مسیر حمایت و کمک به مدارس که فرآیند علم آموزی را انجام  می دهند بیش از پیش مستحکم تر شود.

ارسال نظرات