امام جمعه شهرستان قرچک حجت الاسلام اسماعیلی:

مسئولین درد و دغدغه داشته باشید،فریاد بزنید،دین و معیشت مردم در خطر است،با غفلت دینی جوانان بازی نکنید

امام جمعه قرچک در خطبه های نماز جمعه دیروز خود تنها راه برون رفت از شرایط بد اقتصادی و معیشتی مردم و مشکل اشتغال را عملی شدن اقتصاد مقاومتی و توجه به تولیدات داخلی به معنای واقعی ،دانستند.
کد خبر: ۸۷۴۶۲۴۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۳
خبرگزاری بسیج؛ امام جمعه با توجه به مخالفتشان برای اجرای کنسرت و اجراشدن ان برنامه توسط اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی قرچک،در خطبه های خود فرمودند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دم از کدام فرهنگ میزند؟کدام ارشاد؟ایا این فرهنگ اسلامی است؟ مگر مسئولیت ذاتی این وزارت خانه تقویت فرهنگ اسلامی نیست؟؟

ایشان خطاب به مسئولین مربوطه ادامه دادند،اگر نگران نشاط مردم هستید مشکلات معیشتی  و مسکن جوانان را حل کنید،نشاط واقعی یک جوان کار،ازدواج و رشد علمی اوست و نشاط  واقعی والدین  ،دیدن پیشرفت و سر و سامان فرزندان است.هیچ کس مخالف شادی و نشاط مردم نیست ولی این قبیل برنامه ها ربطی به فرهنگ اسلامی ما ندارد. رهبر عزیز ما خود اهل فرهنگ و هنر و نشاط است و دوستدار جوانان،اما نشاط و تفریحات سالم و در چارچوب دین.

ایشان در ادامه خاطر نشان کردند که هیچ قدرتی نمی تواند ارمان های انقلاب اسلامی ایران را تغییر دهد،حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دشمن بدنبال غفلت و خود فراموشی ما است، افزودند ما امروز باید قبول کنیم که در جنگ نرم  هستیم و باید جبهه ی فرهنگی را تقویت کنیم و اسلام ناب را حفظ کنیم و اگر تا کنون دشمن نتوانسته در ایران اسلامی موفق شود بخاطر عرق دینی و ولایی مردم ایران و بصیرت دینی رهبری معظم است.


حجت الاسلام اسماعیلی در پایان با اشاره به اینکه شهرستان قرچک افتخار تقدیم چهارده شهید مدافع حرم را دارد ،این را ارزش و نشان دهنده ی عرق  دینی مردم  و اخلاص و بصیرت جوانان قرچک  ونشانه ی تعهد به انقلاب دانسته و از مسئولین مربوطه خواستند با غفلت دینی جوانان بازی نکنند و تاکید کردند در صورت تکرار این چنین برنامه هایی در این شهرستان ،ساکت ننشسته و برخورد انقلابی خواهند کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار