یک کارشناس اجتماعی در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

تبلیغ خودکشی بدون درد در کانال‎های تلگرامی

موسوی گفت: در کانال های تلگرامی مروج خودکشی، فیلم های خودکشی بدون درد را منتشر و تبلیغ می کنند و متأسفانه هیچ گونه نظارت و یا اقدامی هم از مسئولان دیده نمی شود.
کد خبر: ۸۷۴۶۰۶۷
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳

صدیقه موسوی کارشناس اجتماعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به افزایش خودکشی و تبلیغات آن در فضای مجازی اظهار داشت: استفاده افراطی از فضای مجازی آسیب های خطرناکی را به دنبال خواهد داشت که بعضاً جبران ناپذیر هستند.

وی در ادامه مطلب تصریح کرد: برخی کانال های منحرف در تلگرام جوانان و نوجوانان را به خودکشی تحریک می کنند، و حتی در برخی کانال ها خودکشی را حق انسانی دانسته و آن را یک امر عادی به حساب می آورند. مثلاً در کانالی یک خانم برای خودکشی خود جشنی گرفته بود و در آن دوستان خود را دعوت کرده و بعد از یک مراسم خداحافظی به راحتی به زندگی خود پایان می دهد.

موسوی در خاتمه خاطر نشان کرد: متأسفانه در این کانال های مروج خودکشی در فضای مجازی میان جوانان و نوجوانان فیلم های خودکشی بدون درد را منتشر و تبلیغ می کنند و هیچ گونه نظارت و یا اقدامی هم از مسئولان دیده نمی شو.د، باید اذعان کنیم فضای مجازی در حال حاضر به یک آشفته بازاری تبدیل شده و تمام ذهن و فکر جوانان ما را تحت تأثیر خود قرار داده که بسیار آسیب زاست.


ارسال نظرات
آخرین اخبار