خبرهای داغ:
تراکتوری های شکست ناپذیر؛

تراکتورسازی تبریز با شکست ذوب آهن، صدر نشین شد

از هفته ششم رقابت های لیگ برتر، امروز از ساعت 18:30، تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میهمان ذوب آهن این شهر بود که با شکست 2 بر 1 این تیم به طور موقت صدر نشین شد.
کد خبر: ۸۷۴۵۲۸۴
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، تراکتورسازان در شرایطی به مصاف حریف اصفهانی خود رفته بودند که برای تداوم روند شکست ناپذیری خود در این فصل، کار سختی داشتند.

ذوب آهن اصفهان نیز برای رسیدن به رده های بالای جدول تلاش داشت تا هر سه امتیاز این بازی را از آن خود کند.

دو تیم در نیمه نخست، موقعیت آنچنانی روی دروازه ها خلق نکردند و بازی از سوی دو تیم پایاپای دنبال شد.

در دقیقه 39، داور بازی(پیام حیدری) روی خطای مدافع ذوب آهن(احسان پهلوان)، به نفع شاگردان امیر قلعه نویی در تیم تراکتورسازی پنالتی اعلام کرد که ایران پوریان با گل کردن این ضربه، تراکتورسازی را 1 بر صفر پیش انداخت.

نیمه نخست این بازی 1 بر صفر به سود تراکتورسازی به پایان رسید.

نیمه دوم ذوب آهنی ها برای جبران گل خورده، بازی را هجومی آغاز کردند.

دقیقه 70 علی حمام(بازیکن خارجی ذوب آهن) روی ارسال رجب زاده و خروج اشتباه دروازه بان تراکتورسازی(محمدرضا اخباری) دروازه را با ضربه سر گشود تا نتیجه به تساوی 1 بر 1 کشیده شود.

دقایقی از این گل نگذشته بود که روی ارسال محمد ابراهیمی، توپ در یک رفت و برگشت، مقابل پای سینا عشوری(بازیکن سابق ذوب آهن) قرار گرفت و این بازیکن با گل کردن توپ، دوباره تراکتورسازی را 2 بر 1 پیش انداخت.

در ادامه حملات تیم ذوب آهن برای به تساوی کشاندن بازی، نتیجه ای برای این تیم نداشت و در نهایت این بازی با نتیجه 2 بر 1 به سود تیم میزبان به پایان رسید.

تراکتورسازی تبریز با کسب این سه امتیاز، 12 امتیازی شده و بدون احتساب نتیجه بازی فردا پرسپولیس و استقلال تهران، به صورت موقت به صدر جدول رسید.

ذوب آهن اصفهان نیز با 6 امتیاز در رده هشتم جدول جای گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها