خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مرند:

وحدت مسلمانان از اصلی ترین نتایج غدیر است

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مرنددر بازدید از روند بازسازی واقعه غدیر این سپاه، وحدت و یکپارجگی مسلمانان را از مهمترین و اصلی ترین نتایج واقعه غدیر دانست و بر توسعه و گسترش آن توسط آحاد مردم تاکید کرد.
کد خبر: ۸۷۴۴۹۸۷
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابراهیم برزگر افزود:بدون شک واقعه غدیرخم که به نصب ولایت امام علی(ع) انجامید، تاثیر گذارترین حادثه صدر اسلام پس از بعثت نبی مکرم اسلام(ص) است.

وی نظارت تخصصی از سوی کارشناسان دفتر تایید محتوا از همه مراحل بازسازی را نوعی صحه گذاشتن و پرهیز از هر گونه بدعت در آیین های ملی مذهبی عنوان و بیان کرد: اموزه های دینی، اخلاقی و اسلامی و سبره ائمه معصومین و در کل فرهنگ اصیل اسلامی ما به مثابه هوای تازه و تمیز است که باید با تلاش از آلودگی ان توسط هرگونه انحراف و بدعت جلوگیری کنیم.

حجت الاسلام برزگردر بخش دیگری از سخنان خوداز عید غدیر خم به عنوان اتمام نعمت الهی بر بندگان و مایۀ ناامیدی کافران از نفوذ در ارکان رکنی اسلام یاد کرد وبیان داشت: پیامبر اکرم(ص) با معرفی امام علی(ع) به عنوان جانشین بلافصل خود، بر رسالت ماندگار خود خاتمیت داد.

وی خاطرنشان کرد: ما همه وظیفه داریم همیشه در مسیر ولایت گام برداشته و در توسعه و گسترش و ترویج این نعمت الهی ثابت قدم باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها