خبرهای داغ:
نماینده آشوریان در مجلس:

عید قربان پیام نیکبختی را به ارمغان می‌آورد

نماینده آشوریان و کلدانی‌ها در مجلس شورای اسلامی گفت: عید سعید قربان پیام نیکبختی را برای ملت‌ها به ارمغان می‌آورد.
کد خبر: ۸۷۴۴۲۹۷
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، یوناتن بت‌‌کلیا اظهار داشت: عید سعید قربان در واقع طلیعه صلح و نیکبختی را برای همگان به ارمغان می‌آورد، به طوری که باید آن را خجسته خواند.

وی با اشاره به فرا رسیدن عید سعید قربان این روز را به مقام معظم رهبری و ملت بزرگ کشورمان تبریک گفت و ضمن آرزوی سعادت و بهورزی برای تمامی آحاد میهن، افزود: جامعه آشوریان ایران همواره یار و همراه همه مردم میهن‌مان بوده است.

این مسؤول با بیان اینکه جامعه آشوریان ایران همواره و در برهه‌های مختلف یار و همراه همه آحاد ملت در هر سنگری از انقلاب بوده است، فرا رسیدن این عید سعید و به دنبال آن عید غدیر خم را غنیمت شمرد و این ایام را خجسته خواند.

نماینده اقلیت‌های دینی آشوریان و کلدانی‌ها در مجلس شورای اسلامی با خجسته خواندن فرا رسیدن این سری اعیاد که ریشه در دین، اعتقادات و ایمان ملت‌‌ها دارد، خاطرنشان کرد: این روز مبارک فروغ امید را دل‌های همه روشن می‌کند.

*جنایات آل سعود از نظر هر انسانی محکوم است

بت‌کلیا با اشاره به جنایات رژیم آل‌سعود در موسم حج سال گذشته، خاطرنشان کرد: کشتار بی‌رحمانه حجاج در سال 94 به معنای واقعی کلمه قلب هر انسان را به درد می‌آورد صرف‌نظر از اینکه پیرو کدام یک از ادیان توحیدی باشد.

نماینده اقلیت‌های دینی کلدانی‌‌ها و آشوریان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب در این زمینه و رفع مشکل حج تاکید کرد و بیان داشت: ملت بزرگ کشور ما همچنین سران کشورهای اسلامی باید در این زمینه تدابیر اساسی را اتخاذ کنند.

بت‌‌کلیا با اشاره به اینکه مدعیان پوشالی حقوق بشر و کشورهایی که شعارهای‌شان گوش فلک را کر کرده است در این واقعه سکوت را پیشه خود کرده‌اند، بیان داشت: حال آنکه انتظاری غیر از این درباره آنها به واسطه ادعاهای‌شان وجود داشت.

این مسؤول به زندگی مسالمت‌آمیز همچنین توام با مهر و محبت مسلمانان، مسیحیان و پیروان سایر ادیان توحیدی در ایران اشاره کرد و گفت: کشور ما را در زمینه حقوق بشر و مواردی از این دست مورد هجمه قرار می‌دهند، حال آنکه واقعیت به یک شکل دیگر است.

ارسال نظرات