خبرهای داغ:

زمزمه عارفانه دعای عرفه در جوار شهید گمنام در میاندوآب

همزمان با روز عرفه، روز نیایش و دعا، عطر دل انگیز و روح بخش دعای عرفه در جوار یک شهید گمنام در میاندوآب پیچید.
کد خبر: ۸۷۴۴۲۸۸
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این آئین معنوی که نهم ذی الحجه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، مردم مومن و ولایتمدار میاندوآب به یاد دعای عرفه امام حسین(ع)، نیایش عرفانی عرفه را سردادند.

در این آئین با شکوه که شهید گمنام، میهمان ویژه آن بود، با حضور پر رنگ اقشار مختلف مردم همراه بود، حاضران در مراسم در حالی که اشک از چشمانشان سرازیر بود به درگاه خدا تضرع و زاری می کردند و از خداوند طلب بخشش و مغفرت داشتند.

اما امروز شهیدی میهمان شهر همرزش شهیدش شهید باکری بود، که برای عفت، استقلال، آزادی و عزت ما تا آخرین نفس مقاومت کرد تا ما امروز با دست باز تسلیم نشویم.

میاندوآب، زادگاه شهید باکری امروز میهمان عزیزی داشت، میهمانی که آمده بود تا در روز عرفه، حال و هوای دیگری به مراسم دعای عرفه این شهر بدهد.

امروز شهیدی میهمان شهر همرزش شهیدش شهید باکری بود، که برای عفت، استقلال، آزادی و عزت ما تا آخرین نفس مقاومت کرد تا ما امروز با دست باز تسلیم نشویم، تا زبان ما در مقابل تهدید و گستاخی و زیاده خواهی دشمنان بشریت باز بماند.

مردم ولایت مدار و شهیدپرور میاندوآب و همشهریان شهید باکری امروز منتظر بودند تا این مسافر آشنای گمنام را زیارت کرده و عهد و پیمانی دوباره با وی ببندند و چه سربلند هم شدند و چه زیبا استقبالی کردند و زیبا وداعی و یک صدا گفتند که " شهيد گمنام سلام، خوش آمدي مسافر من صفا دادي به شهر ما".

ارسال نظرات