فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) کشور

اتحاد ملی از هر موشکی کوبنده‌تر است/ باید در برابر دشمن، جرات اقدام داشت

مراسم دومین یادواره مردمی شهدای گمنام و جاویدالاثر شهرستان نوشهر در شب شهادت امام محمد باقر(ع) و در جوار تربت شهیدان در گلزار شهدای این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۳۰۹۶
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶

به گزارش  خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه نوشهر، امیر فرزاد اسماعیلی در مراسم دومین یادواره مردمی شهدای گمنام و جاویدالاثر شهرستان نوشهر با اشاره به اینکه این یادواره یک حس و حال دیگری دارد، اظهار کرد: در طول 6 سال خدمت‌گذاری بیش از صد یادواره شرکت کردم اما این یادواره به سبب اینکه در کنار قبور مطهر شهدا برگزار می‌شود حس و حال الهی، اسلامی و نورانی دارد.

وی با بیان اینکه حضور در یادواره‌ها در حقیقت برای شکرگذاری از نعمت‌های متعدد خدا است، یکی از شکرگذاری‌ها را شکرگذاری ولایی نامید و افزود: شهدای ما جان خود را که بهترین عنصر وجودی در عالم امکان است را کف دست خود گرفته و با دشمن مبارزه کردند که حاصل آن نعمت امنیت و ولایی‌بودن است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با تاکید بر اینکه هدف ما ظلم‌ستیزی است، گفت: ظلم‌ستیزی را در تمام اعصار از مسلمانان زمان پیامبر(ص) و همه مسلمان امروز که اکنون در ایران، سوریه، لبنان و... هستند فریاد زدند و می‌زنند.

اسماعیلی نعمت دیگر را اقدام وفق خواست مردم برشمرد و گفت: ما بنا به مصلحت هیچ دولت سیاسیِ خارج از جمهوری اسلامی ایران اقدام نمی‌کنیم بلکه فقط به خواست مردم‌مان اقدام می‌کنیم و در انجام کارها نگاه به شهدا داریم.

وی ادامه داد: نعمت شکرگذاری در جمهوری اسلامی ایران بسیار زیاد است و ما ثابت کردیم یکی از نعمت‌هایی را که ما در یادواره‌ها برای آن شکرگذاری می‌کنیم نعمت اراده جمعی و وحدت ملی است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) تصریح کرد: وقتی حضور مردم در 22 بهمن ، در مجامع و خیابان‌ها پرشور است، هواپیماها و شناورهای فرامنطقه‌ای بدون اینکه ما سیستمی را روشن کنیم چندصد کیلومتر از مرزهای کشور دور است چراکه سیستم وحدت ملی روشن است. امروز اراده مردم از هر قدرت جهانی برتر است و اتحاد ملی از هر موشکی کوبنده‌تر است و در تمام میادین رزمی و دفاعی پاسخگو است.

امیر اسماعیلی امنیت کشور را یکی دیگر از نعمت‌ها بیان کرد و گفت: فضای کشور ما امروز به لطف نیروهای انتظامی و نظامی که خدمتگذار مردم هستند در تمامی عرصه‌ها امنیتی مثال‌زدنی دارد.

وی بیان کرد: دشمن را باید خوب شناخت چراکه دشمنِ امروز، یک دشمن خدعه‌گر و خبیث است، اگر ما ملتی ضعیف بودیم دشمن نیاز به خدعه نداشت و کوبنده ظاهر می‌شد اما چون ملت ایران قوی است و در دنیا حرف برای گفتن دارد امروز دشمن در برابر ما خدعه‌گر است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) خاطرنشان کرد: کشور ما امروز تهدید و تحریم می‌شود و یک سری عیوب در جمهوری اسلامی به سبب سهل‌انگاری‌های برخی مسئولین وجود دارد اما وحدت ما هیچ‌گاه گسسته نمی‌شود چراکه ما بدهکار خون شهدا هستیم.

وی اضافه کرد: دشمن مرموز و خدعه‌گر است، دیدار ما با این دشمن فقط در صحنه رزم و میدان است و ما هیچ لبخندی با هیچ دشمنی نداریم.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها