درمجمع عالی بسیج محمودآباد مصوب شد:

بسیج طراح ایجاد مرکز رشد برای ارتباط دانشگاه و صنعت

رضایی از مسؤولان اجرایی شهرستان درخواست کرد تا از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای مجمع عالی بسیج شهرستان مجوز یک مرکز رشد دریافت شود تا ارتباط بین دانشگاه‎ها و صنعت به‌وجود آید.
کد خبر: ۸۷۴۲۹۴۷
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس مجمع عالی بسیج محمودآباد گفت: از 299 پایگاه بسیج و 37 هزار نفر بسیجی تاکنون 9 کارگروه را از سال 1393 راه‌اندازی کردیم که در هر کارگروه 30 نفر عضو، رئیس، نایب رئیس و دبیر دارند.

حجت‌الاسلام رحمان قهرمانی درباره فرهنگ از دیدگاه قرآن کریم، بیان کرد: فرهنگی که ما دنبال آن هستیم یک فرهنگ اسلامی و قرآنی باید باشد و قرآن در مورد فرهنگ به سه مسئله میپردازد، فرهنگ زبانی، فرهنگ در بحث جامعیت، فرهنگ براساس سنت و عادت گذشتگان که قرآن در این مورد هم به آن اشاره کرده است.

عبدالله رضایی رئیس مجمع عالی بسیج محمودآبادافزود: در کارگروه اقتصادی با حضور سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران، گوشت بلدرچین در محمودآباد به‌عنوان قطب تولید این محصول در مازندران انتخاب شد و دنبال این هستیم که تمهیداتی حاصل شود تا موضوع بیکاری در شهرستان کاسته شود.

وی درباره نشان تجاری‌سازی و قطب شدن محمودآباد در محصول بلدرچین خاطرنشان کرد: به‌دنبال این هستیم که بتوانیم بلدرچین تولیدی شهرستان را صادر کنیم اما برای گرفتن مجوزهای بهداشتی با مشکلاتی روبه‌رو هستیم که درایت شخص فرماندار و نماینده مجلس در به‌دست آوردن این مجوزها ما را کمک می‌کند تا هم مشکل ما حل شود و هم بیکاری جوانان بسیجی در شهرستان محمودآباد کاهش یابد.

رئیس مجمع عالی بسیج محمودآباد تصریح کرد: در سال 1394 به تعداد 137 نفر از بسیجیان مبلغ یک میلیارد و 430 میلیون تومان تسهیلات در زمینه گسترش اقتصاد مقاومتی اعطا کردیم و قرار بر این شد که در سال 1395 هم به 145 نفر از بسیجیان مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات در زمینه اقتصاد مقاومتی تخصیص پیدا کند.

این مسؤول در رابطه با فعالیتهای فرهنگی بسیج در ایام تابستان گفت: در کارگروه فرهنگی در پارک شهرداری 40 شب را به‌عنوان برنامه ساحل سالم و پارک پاک جشن سالم و شادی سه شب از ایام هفته برگزار شد تا مسافران و مردم شهرستان از این برنامههای شاد و سالم بهره‌مند شوند و در ادامه این فعالیتها چاپ و نشر بروشورها و تصاویر شهدا و مطالب فرهنگی در بین مردم توزیع شد.

رضایی از مسؤولان اجرایی شهرستان درخواست کرد تا از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای مجمع عالی بسیج شهرستان مجوز یک مرکز رشد دریافت شود تا ارتباط بین دانشگاهها و صنعت به‌وجود آید.

بیانیه مجمع عالی بسیج شهرستان توسط سرگرد جعفر علیزاده دبیر این مجمع در پنج بند قرائت و به تصویب حاضران رسید.

نخستین مجمع سراسری بسیجیان شهرستان محمود آباد با حضور بسیجیان، علی اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، یحیی یوسف‌پور فرماندار محمودآباد و رؤسای ادارات و سپاه شهرستان در سالن غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها