سرنوشت صدام و مزدوران استکبار در انتظار حاکمان آل صعود جهود است

حجه الاسلام گواهی اظهار کرد: تردیدی نداریم که آل‌جهود هم در آینده‌ای نزدیک به سرنوشت صدام، حسنی نامبارک و حاکمان زورگوی دیگر دچار خواهند شد و کسانی که منافقین را به حج دعوت می‌کنند تا دل مردم را بشکنند گرفتار آه مظلوم خواهند شد.
کد خبر: ۸۷۴۲۹۲۷
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) با بیان اینکه آل‌سعود هرگز دوست اسلام نبوده است، گفت: وهابیت از بدو تولد، مخالف شریعت و نام محمد(ص) بوده است.

حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی در مراسم لاله‌های سفید که به‌مناسبت نخستین سالروز شهادت حجاج در فاجعه منا، به میزبانی شهرستان قائم‌شهر برگزار شد با بیان اینکه این حادثه سبب شد تا شیعیان نفرت و انزجارشان را از کسانی که خود را ارباب حرمین شریفین می‌دانند ابراز کنند، اظهار کرد: آل‌سعود هرگز دوست اسلام نبوده است.

وی افزود: اسلام بر چندپایه بنا نهاده شده که حج و نماز از جمله آن است و نمازخواندن و عبادت آل‌سعود نوعی تمسخر و استهزاء آیات شریفه قرآن است چرا که آیات قرآن با تمام وجود مرگ بر استکبار را فریاد می‌زند.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله تصریح کرد: این انسان‌های پلید آن‌قدر گستاخ شده‌اند که بارها بقیع و حرمین شریفین را با خاک یکسان کرده‌اند و امام فاقد صلاحیت مسجد نبوی خطاب به پیامبر مکرم اسلام، اعلام می‌کند چشم ندارم که اگر داشتم گنبد تو را هم با خاک یکسان می‌کردم.

گواهی، با بیان اینکه نماز وهابیون و آل‌سعود نوعی حقه‌بازی است، اظهار کرد: وهابیت از بدو تولد، مخالف شریعت و نام محمد(ص) بوده است.

این مسؤول افزود: حج، یکی از مراسم‌های عظیمی است که در طول تاریخ موجب زنده نگه‌داشتن نام اسلام است و موجب می‌شود مردم در یک کنگره و اجتماع بزرگ گرد هم جمع شوند و برای بررسی مسائل جامعه هم‌افزایی و هم‌اندیشی داشته باشند.

وی بیان کرد: فتواهای پست و سخیف مفتیان مفت‌خور و حلقه به‌گوش آل‌سعود همگان را به این نتیجه می‌رساند که آنان حتی ابتدایی‌ترین احکام اسلام را نمی‌دانند و نمی‌فهمند.

گواهی افزود: آنان کسانی هستند که کشتن شیعه را لازم، مال، ارض و ناموسش را برای کسی که آن را کشت حلال می‌دانند و جهاد نکاح را باب کرده‌اند و با این وحشی‌گری‌ها اسلام خشن را به جهان معرفی می‌کنند و اسلام‌هراسی را در دنیا افزایش می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول الله با بیان اینکه در ایران اسلامی تا امروز 17 هزار و 600 نفر به دست منافقین کوردل به شهادت رسیده‌اند، افزود: اینان ایران را حامی تروریست می‌خوانند و امسال با این بهانه، اجازه ورود حجاجی که سال‌ها منتظر فرارسیدن ماه ذی‌القعده و ذی‌الحجه بوده‌اند را به سرزمین وحی نمی‌دهند.

وی تصریح کرد: در مقابل این عمل وقیحانه و اجازه ندادن حجاج ایرانی به سرزمین وحی، به مریم رجوی پیام می‌دهند و برایش دعوت‌نامه می‌فرستند که به عنوان مهمان ویژه در مناسک حج حضور پیدا کند و باید گفت ننگتانباد و آیندگان این سخاوت و ددمنشی شما را قضاوت خواهند کرد.

این مسؤول اظهار کرد: تردیدی نداریم که آل‌جهود هم در آینده‌ای نزدیک به سرنوشت صدام، حسنی نامبارک و حاکمان زورگوی دیگر دچار خواهند شد و کسانی که منافقین را به حج دعوت می‌کنند تا دل مردم را بشکنند گرفتار آه مظلوم خواهند شد.

گواهی، غفلت و خواب‌آلودگی جهان اسلام را آرزو کرد و افزود: اگر دنیا با یک‌میلیارد و 700 مسلمان ید واحده شوند تمام مشکلات جهان اسلام حل خواهد شد.

وی در پایان با بیان اینکه در دو دهه اخیر، 90 هزار نفر از مسلمانان در مکه بر اثر بی‌تدبیری و بی‌مدیریتی آل‌سعود کشته شده‌اند، گفت: کسی که لیاقت میزبانی از مهمانان خدا را ندارد غلط می‌کند مهمان دعوت می‌کند و تاریخ این جنایات را ثبتکرده و در آینده قضاوت می‌کند.

28 نفر از شهرستان قائم‌شهر در حادثه منا در سال گذشته به شهادت رسیدند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها