فرماندار خاتم:

تشکیل شرکت های تعاونی بخشی از اقتصاد مقاومتی است

فرماندار خاتم با اشاره به اینکه شرکت های تعاونی بازوی اقتصادی و اشتغالزایی و بخشی از اقتصاد مقاومتی هستند گفت: شرکت های تعاونی به عنوان یک زیرساخت می توانند بستر لازم برای سرمایه گذاری را فراهم کنند.
کد خبر: ۸۷۴۲۸۲۸
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خاتم، محمد زاده رحمانی در حاشیه بازدید از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان افزود: این شرکتها می توانند به عنوان یک بازوی توانمند علاوه بر اینکه محقق شعار اقتصاد مقاومتی باشند موجب درآمدزایی و کارآفرینی شوند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تعاونی ها در شهرستان خاتم از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند و چندین تعاونی برتر شهرستان و استان از شهرستان خاتم است که موسس آنها بانوان هستند.

بالاترین مقام شهرستان تاکید کرد: با وجود شرکت های تعاونی زمینه های اشتغال خوبی در این شهرستان ایجاد شده است که باید سرمایه گذاری ها به سمت بحث های تاسیساتی و خدماتی هدایت شوند.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی خاتم هم گفت: در این شهرستان 320 تعاونی وجود دارد که حدود 70 شرکت تعاونی در زمینه صنعت، کشاورزی و خدماتی فعالیت می کنند.

بتول دهقان افزود: تعاونی ها می توانند در همه زمینه ها فعالیت داشته باشند که با سرمایه های خرد نسبت به تشکیل تعاونی ها اقدام نمایند و موجب اشتغالزایی نیز شوند.

وی یادآور شد: تلاش می کنیم تا اندیشه تعاونی را در شهرستان حاکم کرده و با کارآفرینی موجب رونق چرخ اقتصاد مقاومتی شویم.

فرماندار خاتم همزمان با هفته تعاون، روز چهارشنبه از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاتم بازدید و ضمن گفتگو با آنها در جریان مسائل و مشکلاتشان قرار گرفت.

13 شهریور ماه به عنوان روز تعاون نامگذاری شده و از این روز تا 19 شهریور ماه به عنوان هفته تعاون نامگذاری شده است.

ارسال نظرات