با افزایش 25 درصدی و رشد کمی و کیفی برنامه‌ها؛

1300 ویژه برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح استان تهران برگزار می شود

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران از اجرای بیش از 1300 ویژه برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان های استان تهران خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۲۷۷۹
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سردار علی نصیری در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس از لحاظ کمی 25 درصد افزایش داشته است، به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در سال جاری پرداخت و گفت: این برنامه ها در 34 محور اصلی و 436 محور فرعی برگزار می‌شود و با توجه به اینکه در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج استان اجرا می شود شامل بیش از 1300 برنامه است.

نصیری از دوران دفاع مقدس به عنوان یکی از مقاطع درخشان و ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی نام برد و گفت: این دوران یک تاریخ جدا نشدنی از تاریخ انقلاب اسلامی و مایه افتخار برای انقلاب و نظام محسوب می‌شود، دفاع مقدس اوج دلداگی     ملت ایران به انقلاب اسلامی است. دفاع مقدس اوج خوبی ها بود که مردم به نمایش گذاشتند.

وی اظهار داشت: مردم سایر کشورها تاریخ شروع جنگ در کشورشان را به عنوان یکی از تاریک ترین حوادث خودشان می دانند و همیشه پایان جنگ را جشن می گیرند و گرامی می‌دارند، اما در نظام مقدس جمهوری اسلامی شروع این اتفاق در کشور با عنوان هفته دفاع مقدس گرامی داشته می‌شود و مردم نسبت به این موضوع توجه ویژه دارند و برای انتقال آن به نسل های آینده تلاش می کنند چون ما وارد جنگ نشدیم و از تمامیت ارضی کشورمان دفاع کردیم.

دشمن ما فقط صدام نبود بلکه کشورهای زیادی با انقلاب دشمنی داشتند و همه اینها به حمایت از صدام وارد عرصه شدند و امروز مهمترین موضوعی که باید انجام دهیم معرفی انقلاب به نسل آینده است و باید جوانان بداند که در این مقطع زمانی چه اتفاقات مبارکی روی داده است.

وی، تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس امسال سعی شده علاوه بر افزایش کمی برنامه ها، نسبت به افزایش کیفی آن توجه شود و آنچه که در سال جاری باید مورد توجه قرار بگیرد این است که حماسه دفاع مقدس باید از منظر درست به طور کامل به نسل امروز منتقل شود. سمت و سوی برنامه ها باید به سمت برنام های محتوایی رفته و  بهره‌برداری درست مورد تأکید ما است.

نصیری افزود: ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در روز 31 شهریور ماه با شعار اقتدار و صلابت همزمان با رژه نیروهای مسلح در شهرستان‌های استان تهران آغاز می شود و تا هفتم مهر ماه ادامه خواهد داشت.

 فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، برگزاری رژه نیروهای مسلح، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، تجمع گسترده پاسداران و بسیجیان، برپایی نمایشگاه در سطح شهرستان ها و حوزه های مقاومت استان تهران، غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، پیاده روی خانوادگی، برگزاری مسابقات  و اردوهای فرهنگی و ورزشی، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم استان، برگزاری نمایشگاه ویژه و اجرای نمایش بزرگ رزمی و فرهنگی در دامنه کوه بی بی شهربانو به مدت 20 شب، بازسازی عملیات ثامن الائمه و والفجر 2، نواختن زنگ مقاومت در مدارس به همراه روایتگری راویان دفاع مقدس در مدارس و دانشگاه ها متناسب با مقاطع مختلف تحصیلی و سنی، همایش ائمه جماعات، برپایی اردوی موضوعی، افتتاح سایت اینترنتی مرکز حفظ آثار، اعزام تیمهای پزشکی به مناطق محروم، رونمایی از نماهنگ تولیدی مردان سیدالشهدا(ع)، برگزاری برنامه‌های ویژه در مقبره ‌های شهدای گمنام، توزیع محصولات فرهنگی با موضوع دفاع مقدس و ... را از جمله ویژه‌ برنامه‌های سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، در هفته دفاع مقدس اعلام کرد.

 

 

  

 

 

 

 

ارسال نظرات