مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج در گفت‌وگو با «بسیج»:

آل سعود دهان مدعیان حقوق بشر را با پول بسته است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج گفت: امروز آل سعود دهان مدعیان حقوق بشر را با پول می‌بندد تا بر جنایت هایش مثل فاجعه منا سرپوش بگذارند و سکوت کنند.
کد خبر: ۸۷۴۲۷۶۵
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵
حجت الاسلام دیباجی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به ناکارآمدی آل سعود در برگزاری مراسم حج تمتع گفت: رژیم سعودی لیاقت میزبانی از مهمانان خدا را ندارد و اگر وقوع فاجعه منا پیگیری نشود هیچ تضمینی وجود ندارد که در آینده نیز شاهد بروز چنین حوادثی در مناسک حج نباشیم.

وی ادامه داد: امروز آل سعود دهان مدعیان حقوق بشر را با پول می‌بندد تا بر جنایت هایش مثل فاجعه منا سرپوش بگذارند و سکوت کنند.

 حجت الاسلام دیباجی خاطر نشان کرد: حاکمان گمراه و دست نشانده آل خلیفه در بحرین همان راه آل سعود خائن را دنبال می کنند و با اعمال فشار و تحریم بر علیه شیعیان، گاهی صلب تابعیت و گاهی نیز انان را مورد آزار و شکنجه قرار می دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان اردویی بسیج با بیان اینکه باید در مجامع بین المللی از بی کفایتی آل سعود و عدم پاسخگویی اش به مبهمات فاجعه منا اظهار داشت: آل سعود اجازه تحقیق در خصوص حادثه منا را به هیچ کشوری نمی دهد و این در حالی است که این حادثه بیشتر از اینکه به یک حادثه تصادفی شبیه باشد، بیشتر شبیه به یک جنایت است و  قطعا باید در مجامع بین المللی از آنها به دلیل عدم مدیریتشان در برگزاری مراسم حج شکایت کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار