کوثری در گفت و گو با «بسیج»:

امضاکنندگان قرارداد با FATF خائن به کشور هستند

کوثری گفت: کسانی که قرار داد FATF را امضا کردند و اکنون با وقاحت و پرویی تمام به فکر اجرای آن در کشور هستند خیانت بزرگی به کشور کردند و مجلس باید جلوی این کار را بگیرد.
کد خبر: ۸۷۴۲۰۸۲
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
محمد اسماعیل کوثری کارشناس مسائل سیاسی  در گفت و گو با خبرنگار  خبرگزاری بسیج با اشاره به تبعات منفی قرارداد FATF برای ایران گفت: لفظ این قرارداد که در اصل مبارزه با پولشویی است خوب است ولی این که مسئولین ما بدون در نظر گرفتن مسائل امنیتی و مسائل مطروحه از طرف آمریکا قرار دادی امضا کنند بسیار خطرناک است،

وی با بیان اینکه که آمریکایی ها سپاه قدس را به عنوان تروریست معرفی کرده اند، افزود:این مسئله برای ما غیر قابل قبول است که کسانی که منشاء تروریسم در منطقه هستند سپاه پاسداران و برخی فرماندهان سپاه  را به عنوان تروریست معرفی کنند. آنها کسانی هستند که داعش را درست کردند و چگونه می توانند با تروریسم مبارزه کنند؟

کوثری ادامه داد: کسانی که قرار داد FATF را امضا کردند و اکنون با وقاحت و پرویی تمام به فکر اجرای آن در کشور هستند خیانت بزرگی به کشور کردند و  مجلس باید جلوی این کار را بگیرد و اجازه ثبت این چنین قراردادهایی را ندهد.

نماینده سابق مردم تهران در مجلس گفت: این که می گویند مجلس FATF را قبول کرده اشتباه است، مجلس مبارزه با پولشویی و کسب در آمد از طریق نامشروع را قبول کرده و کاملا درست است و ما هم آن را قبول داریم ، ولی این موضوع را قبول نداریم که هر کسی که با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و یا سپاه قدس در ارتباط است باید تحریم شود. این یعنی خودتحریمی و خودزنی و ملت ما این را نمی پذیرد.
ارسال نظرات