نماینده لاهیجان در گفت وگو با «بسیج»:

FATF خودتحریمی است/ برخی حاضرند برای حفظ مسند دست به هرکاری بزنند!

نماینده مردم لاهیجان گفت: قرار داد FATF و قرار داد هایی از این قبیل باعث حرکت کشور به صورت خزنده به سمت خودتحریمی و از بین رفتن اقتدار کشور می شود.
کد خبر: ۸۷۴۲۰۷۸
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵
ذبیح الله نیکفر نماینده مردم لاهیجان در مجلس دهم  در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به عزم دولت برای پذیرش نظارت های FATF ، گفت: قرار داد FATF  و قرار داد هایی از این قبیل باعث حرکت کشور به صورت خزنده به سمت خودتحریمی و از بین رفتن اقتدار کشور می شود.

وی با اشاره به قرارداد برجام و وعده حذف تحریم ها افزود: در قرارداد برجام  قرار بود تحریم ها حذف شود ولی تاکنون تحریم ها پابرجاست و با قراردادهای جدید بانکی نه تنها گره ای از مشکل اقتصاد کشور باز نمی شود بلکه دچار خودتحریمی و مشکلات جدیدی در حوزه اقتصاد و مسائل امنیتی می شویم.

این نماینده مجلس دهم متذکر شد: مسئولین کشور نباید با نگاه های جناحی و حزبی با مسائل ملی برخورد کنند چرا که تصمیم‌گیری شتابزده و اشتباه در مواجه با موضوعات ملی باعث خسارت های جبران ناپذیری برای ملت شریف ایران و کشور می شود.

نیکفر در ادامه با اشاره به نقش دولت در پذیرش این مکانیسم نظارتی خطرناک گفت: برخی از دولتمردان ما این دیدگاه را دارند که برای پیشرفت باید رضایت ابر قدرت ها را بدست آورند در صورتی که رضایت قدرت‌های جهانی با منافع کشور و آرمان های نظام منافات دارد و لذا باید همه مسئولین به دنبال منافع ملی و حفظ ازرش ها و آرمان های نظام باشند.

نماینده مردم لاهیجان در پایان گفت: علی رغم توصیه های رهبر معظم انقلاب در خصوص دقت در امضای قرارداد ها و عدم شتابزدگی در بررسی آنها، در میان دولت‌مردان و برخی مسئولین ما آن اعتماد به نفس لازم برای جلوگیری از امضای قرار دادهای این چنینی وجود ندارد و عده ای هنوز بر این باورند که برای حفظ  پست ها و مسندهای خود باید دست به هر کاری بزنند!

ارسال نظرات