برگزاری کلاس های آموزش امداد و نجات و کمک های اولیه در باقرشهر

خبرگزاری بسیج: مسئول ستاد حوادث شهرداری باقرشهر از برگزاری کلاس های امداد و نجات و کمک های اولیه در شهرداری باقرشهر با همکاری جمعیت هلال احمر خبر داد .
کد خبر: ۸۷۴۱۸۷۸
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸

 به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سعید شفیعی با اعلام این خبر گفت:   کلاس ها در دو مرحله برای خواهران و برادران در حال برگزاری است، وی تصریح کرد: کلاس های مرحله مقدماتی با حضور گسترده اهالی باقرشهر در حال برگزاری است که تا کنون سه جلسه از این کلاس ها با مشارکت شهروندان برگزار شده که پس از اتمام این دوره در نظر داریم کلاس های مرحله تکمیلی و پیشرفته را نیز برگزار کنیم.

وی از تشکیل گروه های دوام با مشارکت شهروندان باقرشهری خبرداد و افزود: در صدد هستیم پس از گذراندن دوره های آموزشی با حضور شهروندان گروه های دوام را در مدیریت بحران شهرداری باقرشهر تشکیل دهیم تا شهروندان در مدیریت بحران محله ای و منطقه ای کمک رسان باشند.

وی با بیان اینکه گروه های دوام پل ارتباطی بین ما و شهروندان خواهند شد، خاطرنشان کرد: اعضای گروه دوام می توانند در مانورها و زمان بحران به شهرداری باقرشهر یاری رسانند و عضو افتخاری مدیریت بحران شهرداری شوند .

شفیعی در پایان اظهار داشت: تمامی کلاس های آموزشی مدیریت بحران به صورت رایگان بوده و وسیله ایاب و ذهاب برای جابه جایی شهروندان توسط شهرداری باقرشهر تدارک دیده شده است .

ارسال نظرات