جمالی در گفت‌وگو با «بسیج»:

FATF قصد فلج‌کردن نهضت‌های آزادیبخش منطقه را دارد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: FATF قصد دارد تا با اعمال نفوذ در داخل کشورمان، از عملیات های محرمانه مالی کشورمان باخبر شود و مانع کمک مالی ایران به نهضت های آزادی بخش در منطقه شود.
کد خبر: ۸۷۴۱۳۹۳
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
محمد جواد جمالی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه FATF  قصد نفوذ در سیستم مالی کشورمان را دارد، گفت: این کارگروه قصد دارد تا با اعمال نفوذ در داخل کشورمان، از عملیات های محرمانه مالی کشورمان باخبر شود و مانع کمک مالی ایران به نهضت های آزادی بخش در منطقه شود و آنان را به نفع صهیونیست، فلج کند.

وی ادامه داد: FATF یک کارگروهی در جهت مبارزه با پولشویی است و مهمترین هدفش باید مبارزه با تروریست و قاچاقچیان مواد مخدر باشد اما می بینیم که گروه تروریستی همچون داعش در سوریه و عراق، به راحتی نفت می فروشند و اسلحه تهیه می کنند و این کارگروه به جای پرداختن به ابعاد آن، سراغ کشور ما آمده است تا نهضفت های آزادی بخش در منطقه را فلج کند و این اقدام، به نفع داعش است.

جمالی با بیان اینکه تحریم وزارت دفاع و قرارگاه سازندگی و نهادهای انقلابی و نظامی توسط خودمان برای عمل به تعهدات FATF، یک اقدامی است که استقلال ایرانیان را زیر سوال می برد، ابراز داشت: قطعا اگر این اتفاق رخ دهد و ما خودمان را تحریم کنیم، در آینده باید دیگر خواسته های غرب و آمریکا را هم در داخل کشورمان اجرایی کنیم که این کار شدنی نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان گفت: در روزهای آینده اگر جلوی خودتحریمی گرفته نشود، مسئله را به مجلس می کشانیم.
ارسال نظرات