آصفری در گفت‌وگو با «بسیج»:

مطهری با خبر سازی درپی مطرح‌ کردن خود است

نماینده سابق مجلس گفت: متاسفانه علی مطهری مطرح کردن خودش را در پیگیری موضوعاتی همچون شفاف سازی پرونده اعدام منافقین در سال 67 می بیند و به دلیل کمبود شخصیت، همان حرف بیگانگان را به زبان می آورد.
کد خبر: ۸۷۴۱۳۸۶
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵
محمد حسن آصفری، نماینده سابق مجلس،  در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به نگارش نامه علی مطهری به پورمحمدی درباره شفاف سازی پرونده منافقین در سال 67 گفت: متاسفانه علی مطهری مطرح کردن خودش را در پیگیری این موضوعات می بیند و کمبود شخصیت دارد و همان حرفی که در رسانه های خبری ماهواره ای بیان می شود را به زبان می آورد.
 
وی ادامه داد: نیاز است که نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به دنبال حل معضلات کشورمان مثل بیکاری، معیشت مردم، موضوع فرهنگ و... که دغدغه مردم و مسئولان نظام است، رسیدگی کند؛ نه اینکه مسائلی که سالها شبکه های بیگانه آن را مطرح کرده اند را بیان کند، چرا که هیچ دردی از جامعه امروزی را دوا نمی کند.
 
آصفری خاطرنشان کرد: منافقین کوردل با عملیات های تروریستی خود باعث به شهادت رسیدن 17 هزار و اندی ایرانی شدند و در حال حاضر آل سعود خبیث از آنها حمایت مالی می کند و در این شرایط، سخن گفتن نایب رئیس مجلس در خصوص شفاف سازی پرونده اعدام منافقین، واقعا جای سوال دارد.
 
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان تاکید کرد: علی مطهری به دنبال مطرح کردن مسائلی است که فکر می کند خبرساز است و در دوره قبل هم شاهد چنین رفتارها و عملکردهایی از او بودیم و مهمترین هدفش رسانه ای کردن خودش است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار