شهردار سنندج:

خدمات شهرداری‌ها بیشتر از دستگاه‌های دیگر مورد نقد قرار می‌گیرد/مشکلات مالی مانع خدمات‌رسانی شایسته شهرداری به شهروندان

شهردار سنندج گفت: شهرداری‌ها از جمله دستگاه‌هایی هستند که به واسطه ارتباط نزدیک با شهروندان، خدماتشان بیش از دستگاه‌های دیگر مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۸۷۴۱۰۲۸
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، منوچهر فخری در دیدار با اعضاء هیئت رئیسه جدید شورای شهر سنندج، اظهار کرد: شورا بعنوان یکی از دستگاه‌های ناظر بر خدمات شهرداری می‌تواند با تعامل و همفکری برنامه‌های مثبتی برای رفع مشکلات و معضلات و همچنین توسعه و آبادانی سطح شهر ارائه کند.

وی افزود: متاسفانه مشکلات مالی و کمبود درآمد در دو سال اخیر موجب شده که شهرداری‌ها در خدمات‌رسانی شایسته و مطلوب به شهروندان نتواند به نحو احسن عمل نماید.

فخری خطاب به مدیران شهرداری گفت: خداوند متعال شانس خدمت به مردم را به شما ارزانی داشته پس شما هم با خدمت صادقانه زکات دوران مدیریتی خود را بپردازید.

وی تأکید کرد: شهرداری‌ها از جمله دستگاه‌های است که بواسطه ارتباط نزدیک با شهروندان خدمات آن مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

شهردار سنندج تاکید کرد: نباید مدیران شهرداری از نقدهای مردم و کارشناسان ناراحت شوند و از انجام وظایف محوله در راستای خدمت صادقانه به شهر و شهروندان کوتاهی کنند، بلکه از این نقدها در زمینه بهتر شدن وضعیت استفاده کنید.

فخری در پایان ابراز امیدواری کرد؛ با تعامل و همفکری لازم با اعضاء شورا بتوانیم با خدمات‌رسانی دو چندان به مردم فهیم و با اصالت سنندج موجبات رضایتمندی آنها را فراهم کنیم.

ارسال نظرات