به همت حوزه مقاومت ابوذر شهرستان شبانکاره استان بوشهر:

نمایشگاه لوازم التحریر اسلامی در پایگاه شهید پاک نژاد افتتاح شد

در راستای بازگشایی مدارس وخرید لوازم التحریر،پایگاه بسیج شهید پاک نژاد روستای بویری با همکاری و حمایت حوزه بسیج 19ابوذرشهرستان شبانکاره (استان بوشهر) اقدام به برپایی نمایشگاه لوازم التحریراسلامی باعنوان قاصدک نمود.
کد خبر: ۸۷۴۰۸۴۴
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۶
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، با توجه به نزدیک بودن بازگشایی مدارس و خرید لوازم التحریر برای دانش آموزان ، بدین منظور پایگاه بسیج شهید پاک نژاد روستای بویری با همکاری و حمایت حوزه بسیج 19ابوذر شبانکاره شهرستان دشتستان(استان بوشهر ) اقدام به بر پایی نمایشگاه لوازم التحریراسلامی با عنوان قاصدک نموده است.
این نمایشگاه درتاریخ13شهریور با دعوت از مسئولین شهرازجمله: قاسمی ریاست اداره آموزش و پرورش شبانکاره، برزگر شهردار، پژمان نماینده شورای اسلامی شهر و آزاده سرافراز اسماعیل زمانی فرمانده پایگاه بسیج شهید پاک نژاد روستای بویری افتتاح شد.
 در این نمایشگاه تا سقف %90 در صد از محصولات تولیدداخل استفاده شده طبق فرمایشات  مقام معظم رهبری درسال اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل، گامی مهم در راستای ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی محسوب می شود.
زمانی اضافه می‌کند: البته باید تأکید کنم محصولات داخلی نیز نسبت به سال‌های گذشته ازکیفیت و تنوع طرح بیشتری برخوردارشدند،اما نبود حمایت لازم ازتولیدات و تولید کنندگان داخلی وعدم تبلیغ صحیح این محصولات توسط رسانه‌ها، باعث ذهنیت بعضاً اشتباه دانش‌آموزان و والدین آنها شده است.
وی در واکنش به‌ این موضوع که ما برای ترویج سبک ایرانی -اسلامی خود ازچه راهی بهتر می‌توانیم فرهنگ سازی کنیم، می‌گوید: یکی از راه‌های ساده اما بسیارتأثیرگذار در این خصوص پیاده ‌سازی همین طرح‌های با ارزش فرهنگی از طریق نوشت‌افزار دانش‌آموزی است .
اسماعیل زمانی با بیان استقبال مردم روستا از این کار اظهار داشت: نمایشگاه لوازم التحریر اسلامی در سال های گذشته هم برگزار می شده است و استقبال خوب مردم ما را به اجرای هرساله این طرح تشویق می کند و در هر کاری اگر حمایت داخلی باشد هم فوشنده و هم تولید کننده و هم مصرف کننده سود می برد .
 این نمایشگاه تا پایان شهریور ماه آماده ارائه خدمات به بسیجیان و همشهریان عزیز با قیمت بسیار مناسب است.
 
 




ارسال نظرات