خبرهای داغ:
معاون طرح و برنامه‎ریزی راهبردی سپاه؛

انعکاس صحیح عملکردهای یک مجموعه مجاهدت تلقی می شود/ تعامل و همکاری عامل رسیدن به اهداف مورد نظر و مسیر تکامل

معاون طرح و برنامه‎ریزی راهبردی سپاه پاسداران در ششمین جشنواره مالک اشتر آذربایجان غربی گفت: فرماندهان و مدیران به عنوان حافظان و امینان تلاش های همکاران خود بایستی در انعکاس گزارشات خود دقت کافی داشته باشند چراکه انعکاس صحیح عملکردها و تلاش های یک مجموعه خود یک مجاهدت تلقی می شود.
کد خبر: ۸۷۴۰۷۳۳
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، ششمین جشنواره مالک اشتر آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد. این جشنواره با هدف تحقق فرامین رهبری و حرکت بسوی تعالی سازمانی با معرفی فرماندهان، مسولان موفق و رده های برتر بسیج و سپاه در سطح آذربایجان غربی برگزار شد.

سردار محمد تولایی این جشنواره را نتیجه تلاشها و مجاهدتهایی عنوان کرد که با تعامل گروهی در سطح سپاه و بسیج این استان صورت گرفته و باید مورد تقدیر قرار گیرند.

وی جشنواره مالک اشتر را به‌عنوان یکی از برنامه‌های مطرح اشراف کلی مقام معظم رهبری در رده هاي نیروهای مسلح عنوان کرد و افزود: این جشنواره همه ساله براساس نتایج حاصل از اقدامات نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

معاون طرح و برنامهریزی راهبردی سپاه ایجاد ظرفیت های مدیریتی در خلاقیت و نوآوری در امور را از ویژگی های اشراف دانست و تاکید کرد: برای رسیدن به مسیر تکامل و هدایت بایستی به این موضوع توجه بیشتری شود.

تولایی تصریح کرد: بنابراین فرماندهان و مدیران به عنوان حافظان و امینان تلاش های همکاران خود بایستی در انعکاس گزارشات خود دقت کافی داشته باشند چراکه انعکاس صحیح عملکردها و تلاش های یک مجموعه خود یک مجاهدت تلقی می شود.

وی لازمه مدیریت صحیح و هوشمند را در اختیار داشتن اطلاعات صحیح و متقن عنوان کرد و گفت: قاعدتا بزرگترین انحراف ها زمانی اتفاق می افتد که اطلاعات غلط در اختیار فرماندهان قرار گیرد.

سردار تولایی در بیان ویژگیهای یک مدیر هوشمند افزود: مدیران هوشمند مدیرانی هستند که در خلق مزیت های راهبردی موثر واقع شوند و با کمترین منابع اثربخشی لازم در محیط خود را داشته باشند.

معاون طرح و برنامهریزی راهبردی سپاه در نهایت بازخورد نتایج اشراف را قابل استفاده در چرخه برنامه ریزی برای رفع نواقصات یک مجموعه عنوان کرد و گفت: مسئولان سازمانی توجه داشته باشند که تنها با تعامل ، همکاری و کار مشترک است که می توان به اهداف مورد نظر و مسیر تکامل دست پیدا کرد.

ارسال نظرات