خبرهای داغ:

دیدار جوانان فعال فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی

مشاور امور جوانان نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: جمعی از جوانان و فعالان فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، مذهبی و فضای مجازی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه دیدار می کنند.
کد خبر: ۸۷۴۰۷۲۶
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سید سجاد صالحی از برگزاری نشست هم‌اندیشی جوانان ولایی با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام‌جمعه ارومیه خبر داد و اظهار داشت: این برنامه بنابه درخواست خودجوش تعداد کثیری از جوانان دغدغه‌مند فرهنگی برگزار خواهد شد که در این نشست جوانان و تشکل‌های دانشجویی و فعالین فرهنگی و مذهبی و انقلابی حضور یافته و به بیان دیدگاه‌ها، ایده‌ها و آسیب‌های موجود در جامعه در حوزه‌های تخصصی فعالیت خود خواهند پرداخت.

وی افزود: حضور فعالین انقلابی و فرهنگی در فضای مجازی، یکی از ویژگی‌های این نشست خواهد بود که تاکنون این اتفاق رخ نداده است. این فعالان فضای مجازی به بررسی چگونگی حضور موثر در فضای سایبری خواهند پرداخت.

مشاور امور جوانان نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، هدف اصلی از برگزاری این نشست را وحدت و انسجام هرچه بیشتر بین جوانان انقلابی در خصوص تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و گفت: ارائه پیشنهادات و راهکارها و بیان نقاط ضعف و قوت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی از سوی جوانان حاضر در جلسه صورت خواهد گرفت و در انتهای برنامه نماینده محترم ولی فقیه در استان به بیان دیدگاه‌های خود می‌پردازد.

وی، زمان برگزاری این دیدار را روز پنجشنبه 18 شهریورماه اعلام کرد.

ارسال نظرات