رئیس سازمان بسیج اساتید در گفت و گو با «بسیج»:

آل سعود از اسلام بهره‎ای نبرده است

صلاحی گفت: آل سعود نه تنها از اسلام بهره‎ای نبرده بلکه عرق عروبة هم در رگ‎هایشان وجود ندارد واگر وجود داشت؛بیش از 15 ماه مردم یمن را این گونه آماج حملات هوایی خود باخلبانان و مزدوران دیگر کشورها قرار نمی‎داد.
کد خبر: ۸۷۴۰۶۰۲
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷
سهراب صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به پیام امام خامنه‎ای خطاب به کنگره عظیم حج بیان کرد: محققا  برنامه‎های نظام در منطقه رو به پیشرفت است و شکست امریکا و طیفی از قدرت‎های مادی در منطقه در مقابل  انقلاب و مقاومت اسلامی باید یک معجزه الهی دانست.

صلاحی ادامه داد: علاوه بر اینکه امریکا هم در عراق، لبنان و سوریه در حال شکست خوردن است و هیچ راهی نیز ندارند در طول سیاست خارجی امریکایی، آنها برای برون رفت از  مسائل خارجی شان هیچ زمانی مانند اکنون با بن بست مواجه نشده بودند، رژیم صهیونیستی نیز امروز در محاصره نیروی انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی است و بعد از آن رژیم آل سعود نیز این چنین است.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز شاهزاده‎های عیاش آل سعود از اینکه موشک‎های انصار الله فردا ریاض و جده را مورد هدف قرار دهد به خود می‎لرزند تصریح کرد: آل سعود نه تنها از اسلام و انسانیت هیچ بهره‎ای نبرده بلکه عرق عروبة هم در رگ‎هایشان وجود ندارد و اگر وجود داشت؛ بیش از 15 ماه مردم یمن را این گونه آماج حملات هوایی خود با خلبانان و مزدوران دیگر کشورها قرار نمی‎دادند.

رئیس سازمان بسیج اساتید با تاکید براینکه جمهوری اسلامی سقوط آل سقوط را رقم زده است گفت: ازین رو برخی آقایان که در داخل تلاش می‎کنند به نحوی رابطه ایران را با عربستان احیا کنند اقدام درستی انجام نمی‎دهند و برای نظام نیز هزینه ایجاد می‎کنند، چرا که این آل سعود است که در یمن دست به جنایت می‎زند، حجاج ما را در منا قتل عام کرد و بدترین تحقیرها را نسبت به دولت یازدهم روا داشت.

صلاحی عنوان کرد: در این خصوص این  گونه تحقیرها را ما در تاریخ یاد نداریم که وزیر خارجه یک دولت ایرانی از وزیر خارجه مفلوک و ترسو و عیاش عربستانی چهار مرتبه تقاضای ملاقات کند اما ملاقات را رد کنند در حالی که آنها حجاج ما را قتل عام کردند، از این رو زمزمه‎هایی که وجود دارد مبنی بر پیش قدم شدن برای رابطه با عربستان توهین به اقتدار و عزت مردم کشور است.
ارسال نظرات