خبرهای داغ:
با حضور معاون طرح و برنامه راهبردی سپاه؛

ششمین جشنواره استانی مالک اشتر سپاه شهداء در ارومیه برگزار شد

ششمین جشنواره استانی مالک اشتر سپاه شهداء با حضور معاون طرح و برنامه راهبردی سپاه و منتخبین سپاه های شهرستانی و نواحی سپاه شهداء در ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۰۱۰۷
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این جشنواره که با هدف تجلیل از برترین های استانی اشراف سپاه در کانون بسیج جوانان بسیج ارومیه برگزار شد دبیر جشنواره اشراف به ارائه گزارشی از وضعیت اشراف سپاه و بسیج در استان پرداخت.

فرمانده سپاه شهداء استان اصل موضوع اشراف را برگرفته از فرامین رهبر معظم انقلاب خواند و گفت: رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم مهمترین انگیزه برای مسئولین و فرماندهان و دست اندرکاران این فعالیت می باشد.

سردار عابدین خرم تاکید کرد: نتیجه اشراف در نهایت خود ارزیابی یگان های فعال در سپاه و بسیج بوده و این امر مورد تاکید فرماندهی کل قواست که لازم است فعالان در این زمینه بیشتر از پیش به این موضوع اهتمام ورزند.

سردار خرم ادامه داد: کیفیت اجرای برنامه های بسیج مورد تاکید می باشد و انتظار می رود مسئولین جدیت لازم را داشته باشند.

در ادامه مراسم، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء ولایتمداری را از خصوصیات مالک اشتر امام علی(ع) برشمرد و تصریح کرد: تدین و تقوا و ولایتمداری از خصوصیات بارز مالک اشتر بود و مسئولین جشنواره مالک اشتر با تاسی از سردار امام علی(ع) می بایست ولایتمدار و همواره مطیع فرامین رهبر معظم انقلاب باشند و این تفکر و اطاعت پذیری را به پایین ترین رده های سپاه و بسیج منتقل نمایند.

حجت الاسلام نجفقلی زاده سرایی خاطر نشان کرد: دوران دفاع مقدس که رزمندگان آن بعنوان الگو و سرمشق مجاهدین راه حق می باشند با تبعیت محض از فرامین معمار کبیر انقلاب اسلامی حماسه ای را به نمایش گذاشتند که شرق و غرب در تحلیل آن عاجز بودند.

وی به ادبیات رایج فرماندهان در زمان جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: فرماندهان سپاه با حضور فداکارانه و عاشقانه خود در کنار رزمندگان در خطوط مقدم جبهه های حق علیه باطل واژگانی را بکار بردند که برگرفته از سیره ائمه اطهار (ع) بود.

حجت الاسلام سرایی در ادامه به پیروزی های رزمندگان حزب ا... و انصارا... وسایر مجاهدین جبهه مقاومت در کشورهای سوریه و عراق و یمن و لبنان اشاره کرد و اظهار داشت: این پیروزی ها با الگو گیری از فداکاری های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بوده و امروز شاهد تکرار رفتار و منش رزمندگان ایران اسلامی در رزمندگان جبهه مقاومت هستیم.

سردار تولایی، معاون طرح و برنامه راهبردی سپاه نیز انقلاب اسلامی را دارای ظرفیت بالایی دانست که لازم است سپاه پاسداران که بعنوان حافظ این انقلاب است به توان فوق العاده ای دست یابد تا بتواند در ماموریت صیانت از این انقلاب نقش موثری داشته باشد.

سردار تولایی تاکید کرد: برای رسیدن به این توان فوق العاده لازم است به منبع لایزال الهی متصل بود و با استعانت از ذات اقدس الهی توان و انرژی لازم برای تداوم راه انقلاب اسلامی را اخذ نمود.

معاون طرح و برنامه راهبردی سپاه افزود: جشنواره اشراف برای بررسی نقاط قوت و ضعف با هدف تقویت نقاط قوت و برطرف کردن نقاط منفی در سپاه اجرا می گردد.

در پایان مراسم به منتخبین رده های برتر استان از اقشار مختلف و معاونت های تخصصی با اهداء لوح و جوائزی تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات